Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دومین حمله هواپیماهای ناشناس به مواضع الحشد الشعبی به شمار می‌رود. هواپیمای ناشناس دیگری امروز یک مقر الحشد الشعبی را نزدیک شهر الرطبه در استان الانبار هدف قرار داد.

این سرهنگ عراقی گفت: هواپیمایی ناشناس امروز یک مقر الحشد الشعبی وابسته به لشکر المنتظر را نزدیک دریاچه الثرثار در منطقه الرابطه بین استان‌های الانبار و صلاح الدین در شمال الرمادی بمباران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: بر اثر این بمباران خسارت‌های مادی به این مقر وارد شد اما از میزان تلفات انسانی اطلاعی در دست نیست.

نیروهای الحشد الشعبی یک هفته پیش توانست یک فروند پهپاد شناسایی را در استان دیالی در شرق عراق منهدم و یک فروند دیگر را نیز در استان صلاح الدین در شمال این کشور رهگیری کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمله هوایی الحشد الشعبي عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان | آیا واقعا موشک به پایگاه هوایی اصفهان اصابت کرد؟ |ویدئو
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر