Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کوهدشت از به‌کارگیری برخی از نیروهای اخراجی شرکت طرف قرارداد شهرداری این شهر توسط شهردار سابق خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

رضا میرزایی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: شهردار سابق در هنگام استیضاح تعدادی از نیروهای شرکت طرف قرارداد شهرداری این شهر را که اخراج کرده‌بود، دوباره به‌کارگیری کرده و این جای سؤال است که آیا مجوز لازم را اخذ کرده و یا خودسرانه اقدام به چنین کاری کرده‌است؟

وی با بیان اینکه سرپرست شهرداری کوهدشت در رابطه با این موضوع از شورای شهر کسب تکلیف کرده‌است، افزود: ما به‌کارگیری دوباره تعدادی از نیروهای اخراجی شرکت طرف قرارداد شهرداری این شهر را در جلسه شورا مطرح می‌کنیم، اما اگر سازمان بازرسی قبلاً به این موضوع ورودکرده تصمیم نهایی با این مرجع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندلی لرزان شهرداری کوهدشت؛ شهردار سابق دوباره استیضاح شدماجراهای ادامه‌دار شهرداری کوهدشت؛ لغو حکم سرپرست جدید صحت نداردلرستان| ‌64 نیروی شرکت طرف‌ قرارداد شهرداری کوهدشت اخراج شدند

رئیس شورای شهر کوهدشت عنوان کرد: به‌کارگیری نیروهای وابسته به شهرداری و یا شورای این شهر به سازمان بازرسی گزارش‌شده و شهردار سابق نیز اظهار داشته‌بود که این سازمان دستور اخراج این نیروها را داده‌است.

وی با بیان اینکه برخی‌از نیروهای اخراجی هشت سال سابقه کار هم داشته و در سال96-95 بیمه شده‌اند، بیان کرد: بیش‌تر این نیروها توسط پرسنل شهرداری و شورای شهر دوره‌های قبل در شرکت‌های طرف قرارداد به‌کارگیری شده‌اند و هیچ‌گونه رابطه‌ی استخدامی با شهرداری ندارند.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از پیروزی 2 بر صفر مس کرمان مقابل آریو اسلامشهر که در شرایط سختی با 10 نفره شدن از دقیقه 43 برای آنها به دست آمد، عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که در اولین بازی سال جدید توانستیم به هواداران خود عیدی خوبی بدهیم و جا داشت که زودتر از این بازی 3 امتیاز را تقدیم هوادارانمان کنیم، اما در برهه سختی از بازی های بیرون از خانه قرار گرفته بودیم که همین موضوع موجب شده بود از پیروزی در چند بازی فاصله بگیریم.

او ادامه داد: به غیر از بازی هفته قبل که کاملا غیرفوتبالی در خرم‌آباد پس از 9 بازی مغلوب خیبر شدیم، در این برهه‌ سخت امتیازهای خوبی از زمین حریفان گرفتیم و با سه امتیاز در این بازی خانگی شرایط خوبی به دست آوردیم. خیلی خوشحالیم برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که بسیار تیم خوب و با برنامه کار می‌کرد.

مربی مس کرمان در مورد شرایط تیم آریو ابراز کرد: این تیم در هفته‌های گذشته چه در آمار گل خورده و چه در کسب امتیاز رکورد عالی داشت، اما جای افتخار برای بازیکنان مس کرمان در این بازی دارد که با وجود یک یار کمتر، آنقدر برنامه‌های تاکتیکی را در زمین به خوبی پیاده کردند که موفق شدند دو بار از خط دفاعی مستحکم حریف عبور کنند و از سوی دیگر دروازه تیم را بسته نگه دارند. این جای تشکر فراوان از بازیکنان تیم دارد که 60 دقیقه فوتبالی عالی با وجود یک یار کمتر برابر رقیب قدرتمند امروز اجرا کردند.

فاضلی در مورد داوری این بازی گفت: صحنه اخراج را باید دوباره بررسی کنیم، اما در سایر موارد داور قضاوت خوبی داشت و جا دارد به وی خسته نباشید بگوییم.

او با اشاره به تشویق هواداران مس کرمان در بازی امروز گفت: من در شهرهای مختلف ایران مربیگری کردم و می‌توانم قاطعانه بگویم که مردمان شهر کرمان شناخت و درک بسیار بالایی از فوتبال دارند و من از با تمام وجود می‌گویم در برخوردی که با مردم شهر کرمان داشتم، علاقه و عشق آنها را نسبت به تیم مس درک کردم و به همین خاطر است که به افراد معدودی که مخالف شخص ما و یا اشخاص دیگر هستند، برادرانه توصیه می‌کنم به خاطر نام بزرگ مس در کرمان با همه اهالی شهر یک تن شوند و به واسطه اختلافات شخصی، به نام این تیم ضربه نزنند و انرژی منفی خود را به این تیم و نام بزرگش تزریق نکنند تا تبعاتش را برجای بگذارد. مطمئن هستم که حتی همین افراد اندک نیز از پیروزی‌های مس کرمان در دل خود شادمان می‌شوند و این برد را به آنها نیز تبریک می‌گویم.

فاضلی یادآور شد: هدف ما تحویل تیم در پایان فصل در رتبه ای مناسب با شخصیت بزرگ مس کرمان است و برای این مهم تا آخرین بازی تلاش خود را به کار خواهیم بست و مطمئن هستیم که جایگاه این تیم بسیار فراتر از لیگ یک و در لیگ برتر است که قطعا به آن نیز در آینده دست پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد