Web Analytics Made Easy - Statcounter

انباردار یک نفر/آقا ترجیحا دارای مدرک انبارداری آشنا به سیستم انبار ترجیحاً نرم افزار تدبیر مسلط به کدینگ انبار و روشهای کد گذاری و انبارگردانی دارای حداقل 7 سال سابقه انبار داری مسلط به موارد ذیل : تعیین نقطه سفارش کالاها با هماهنگی واحدهای ذیربط صدور رسید و حواله کالاهای وارده و خارجه کنترل فیزیکی مستمر کالاها و ارائه گزارش موجودی کلیه انبارها به مدیریت و واحد مالی شناسایی ، طبقه بندی ، کد گذاری و چیدمان کالاها محافظت و نگهداری از اقلام موجودی ها ، رعایت نظافت و نکات ایمنی پیگیری و رفع مغایرت احتمالی کاردکس کالا و سیستم نرم افزار انبار محل کار: شهرک صنعتی شمس آباد – همراه با ناهار و سرویس ایاب ذهاب از تهران J@radmancorp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com فکس: 02188371532 کارشناس ارشد کنترل پروژه یک نفر/خانم یا آقا مهندس مکانیک (گرایش ساخت و تولید) یا صنایع ( گرایش برنامه ریزی تولید) حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط مسلط به روند پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی آشنا به روند اجرایی استانداردهای کیفی مسلط به نرم‌افزار MSP و PRIMAVERA مسلط به زبان انگلیسی (حداقل آیلتس 5.5) مسلط به Excel , Access, Word, Outlook, PowerPoint, Visio محل کار : محدوده شهرک غرب s@radmancorp.com فکس: 02188371532

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم از طریق راه های ارتباطی مندرج در هر ردیف شغلی اقدام نمایند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها شامل ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، گفت:‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد. کارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران