Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:36:14 GMT

گشایش نمایشگاه صبح مقاومت در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۸۸۸

گشایش نمایشگاه صبح مقاومت در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرگرد علیرضا صبوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان مشهد گفت: این نمایشگاه در پیست دو و میدانی و ضلع غربی بوستان بزرگ ملت گشایش یافته است و تا هفتم مهر ماه فعالیت دارد.

او ادامه داد: این نمایشگاه دارای ۵۵ غرفه مختلف فرهنگی، ورزشی، مشاوره، خلاقیت کودک و نمایش ادوات نظامی است که شهروندان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ می‌توانند از آن بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ساعت ۱۹ تا ۲۱ هر شب نیز مراسم ویژه‌ای با حضور هنرمندان و سخنرانان همراه سرود، تئاتر و روایتگری دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.   انتهای پیام//ف.س   نمایشگاه صبح مقاومت در مشهد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دفاع مقدس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم