Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:18:44 GMT

۱۲۱۴ قرارداد در شهرک‌های صنعتی قزوین منعقد شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۰۲۸

۱۲۱۴ قرارداد در شهرک‌های صنعتی قزوین منعقد شده است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در طرح‌های جدید بیش از چهار هزار و ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و با تکمیل آنها برای ۱۹ هزار و ۶۰۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
حمیدرضا خانپور افزود:از این طرح‌ها ۱۹۳ واحد صنعتی زمین گرفته، ۵۶ طرح در حال دیوار کشی، ۲۵۹ واحد در مرحله نصب سوله و ۵۹ مورد در مرحله نصب ماشین آلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سرمایه گذاری‌ خارجی صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی استان،  گفت:هم اینک ۱۸ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه، عراق، چین، لهستان و پاکستان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت داشته و برای یک هزار و ۹۹۵ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: ۱۲ سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین، پنج سرمایه گذار در شهرک صنعتی لیا و یک سرمایه گذار در شهرک حیدریه سرمایه گذاری کرده و مشغول فعالیت هستند.
خانپور ادامه داد:همچنین در سال جاری با عقد ۵۸ قرارداد بیش از ۱۶۸ هکتار زمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده و ۳۱ متقاضی هم در حال تکمیل پرونده برای دریافت زمین هستند.
این مسئول با اشاره به راهکارهای موثر در جذب سرمایه گذاران، اضافه کرد: اعطای مشوق به صنعتگران از جمله معافیت هفت تا ۱۳ ساله، مشوق تسریع در پایان کار و واگذاری اقساطی حقوق انتفاع زمین‌های صنعتی برای جذب سرمایه گذاران موثر هستند که هم اکنون در شهرک‌های صنعتی استان قزوین اعمال می‌شوند.
استان قزوین دارای یک شهر، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.
۷۳۸۹* ۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن استان قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت

فضل خرم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال گذشته با حمایت دولت به رغم تمامی تنگناها و مشکلات، قرارداد ۱۲۲ هزارتن تامین نهاده دامی در ازای تولید قراردادی گوشت قرمز را با جامعه عشایر منعقد کردیم.

به گفته او، بنابر آمار تاکنون ۹۵ هزارتن نهاده دامی در ازای تولید قراردادی گوشت در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت.

خرم ادامه داد: با توجه به انعقاد قرارداد تولید قراردادی ۵۰۰ هزار راس دام، از اواخر خرداد دام های تولیدی روانه بازار می شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عشایر افزود: مرحله بعدی تولیدی قراردادی دام از اواخر تیرماه منعقد می شود که گوشت آن در ماه های آذر، دی و بهمن عرضه می شود.

او گفت: امسال برای ۱.۵ میلیون راس تولید قراردادی دام با عشایر قرارداد منعقد می‌کنیم که براین اساس ۳۰ هزارتن گوشت قرمز در نیمه دوم سال به بازار از این‌ محل عرضه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت