Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛جیانی اینفانتینو اعلام کرد مسئولان ایرانی اطمینان دادند که زنان می توانند در بازی آینده تیم ملی به ورزشگاه بروند.

به گزارش خرداد، جیانی اینفانتینو در یک نشست خبری درباره ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه ها صحبت کرد. رییس فیفا گفت: ما در سال های اخیر با مسئولان ایرانی درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها صحبت کردیم تا به آن ها اجازه بدهند به استادیوم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینفانتینو در ادامه افزود: در ایران تیم فوتبال زنان وجود دارد. در این جا نماینده های ایران حضور دارند و این اتفاقی عالی است اما ما می خواهیم زنان بتوانند بازی های مردان را در ورزشگاه ها تماشا کنند. ما باید در این زمینه با احترام و در عین حال با قدرت عمل کنیم و همچنین مصر باشیم.

رییس فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه ها تاکید کرد و گفت: بیش از این دیگر نمی توانیم صبر کنیم. به ما اطمینان داده شده است که در بازی بعدی تیم ملی ایران که قرار است ۱۰ اکتبر (هجدهم مهر) برگزار شود (دیدار برابر کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) زنان اجازه خواهند داشت به ورزشگاه بروند‌.

او در پایان اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته به جز چند استثنا این اتفاق رخ نداده بود اما مهم است که به سوی هدف و مرحله بعدی برویم. البته ما به فکر زنان ایرانی و زنان همه دنیا هستیم.
منبع:ایسنا
برچسب ها: رییس فیفا ، حضور زنان ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: رییس فیفا حضور زنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مقامات لشکری و کشوری در اکثر شهرهای ایران از جمله تهران، قزوین، مشهد ، همدان و اصفهان آغاز شد.

کد خبر 845192 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - رژه خبر ویژه زنان - حجاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی زنان

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)