Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: کاروان حامل تجهیزات ورزشی و نرم افزاری استان شامل  ۱۵ هزار طناب، ۳ هزار و ۵۰۰ توپ و ۵۰ میز تنیس روی میز برای دستیابی دانش آموزان به نشاط و کسب آمادگی بیشتر در مدارس تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان گوهری راد ارزش ریالی اقلام ورزشی و نرم‌افزاری را ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این تجهیزات برای همه مناطق استان گلستان با اولویت مدارس مناطق سیل‎زده و محروم ارسال می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: علاوه بر این تجهیزات ورزشی، حدود ۳ میلیارد تومان وسایل و تجهیزات برای مدارس و کلاس هوشمند و همچنین مدارس دارای بازمانده از تحصیل اعزام می‌شود.

به گفته گوهری راد: این وسایل شامل رایانه، وسایل الکترونیکی، چاپگر و وسایل سمعی و بشری برای کلاس‌های هوشمند است.

انتهای پیام / فا

توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۲ مکمل آهن در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه فارس  توزیع شده است.

مریم مهارت با بیان اینکه کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از کمبود‌های شایع در جهان و ایران است، گفت: به منظور پیشگیری و کنترل این موضوع، طرح مکمل یاری با قرص آهن در دختران متوسطه اول و دوم مدارس استان اجرا می‌شود.
رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: همچنین یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۲۸ مکمل ویتامین دی در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه از آغاز مهر ۱۴۰۲ تاکنون توزیع شده است.

مهارت بیان کرد:، چون گروه‌های سنی ۱۳ تا ۱۸ سال، بیشتر در معرض خطر هستند و میزان نیاز بدنی به ویتامین دی و آهن در این گروه سنی با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و جهش رشدی که دارند بیشتر می‌شود، در طرح توزیع مکمل قرار می‌گیرند.

وی گفت: با توجه به نقشی که ویتامین دی در سلامت ایفا می‌کند و کمبود آن در دختران و پسران شایع است، مصرف ماهیانه این ویتامین به صورت مکمل ۵۰ هزار توصیه می‌شود.
بهترین منبع دریافت ویتامین دی، نور خورشید است و با توجه به اینکه نوجوانان ساعات بسیار کمی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، نیاز به دریافت ویتامین دی در این گروه سنی افزایش می‌یابد.
 رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان، طرح ملی توزیع شیر در مدارس، برنامه پایگاه تغذیه سالم با هدف ارتقای تأمین بخشی از انرژی، پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز و جلوگیری از عرضه مواد غذایی کم ارزش تغذیه‌ای به دانش‌آموزان از  اقدامات دیگر واحد تغذیه در مدارس است.

دیگر خبرها

  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی