Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۱۰۰ درصد ظرفیت ناوگان جاده‌ای برای حمل‌ونقل زائران اربعین در استان سمنان به کار گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۶ اتوبوس برای حمل‌ونقل زائران اربعین از استان سمنان استفاده شد و امسال نیز در صورت نیاز اتوبوس لازم برای حمل‌ونقل زائران آماده می‌شود افزود: تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین در استان سمنان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه از تمام ظرفیت ناوگان جاده‌ای استان سمنان برای حمل‌ونقل زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود افزود: در صورت نیاز احتیاج به ناوگان بیشتر آمادگی لازم برای تأمین از استان‌های هم‌جوار وجود دارد.

غلامرضا طحان دبیر کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین در سمنان با بیان اینکه هرسال خیل عظیم عاشقان سیدالشهدا از اقصی نقاط کشور به‌سوی حرم مطهر ایشان حرکت می‌کنند گفت: در راستای تکریم زائران سیدالشهدا در استان سمنان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام‌شده است.

جابجایی زائران اربعین در استان سمنان از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود

او با بیان اینکه جابجایی زائران اربعین در استان سمنان از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود افزود: زائران استان سمنان از مرز مهران و مرز خسروی در کرمانشاه به استان بازمی‌گردند و این ۲ مرز به‌عنوان شهر پس‌کرانه استان سمنان انتخاب‌شده است.

طحان با اشاره به برخی اقدامات در استان سمنان برای ایام اربعین حسینی و جابه‌جایی زائران اربعین گفت: بازدید مستمر از پایانه‌های مسافری، کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و استقرار گشت‌های کنترل و نظارت در راستای اجرای هرچه بهتر از خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در دستور کار است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هوشنگ نورمحمدی اظهارداشت: کوچ بهاره عشایر استان لرستان از هم‌اکنون آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد که در این مدت ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایر به همراه ۹۰۰ هزار راس دام سبک کوچ می‌کنند.

وی افزود: عشایر لرستان از مناطق قشلاقی به سمت ییلاق کوچ می‌کنند و لازم است که عشایر دام‌های خود را با خودروی حمل دام جابه‌جا کنند و از حرکت دام‌ها در مسیر خیابان و جاده خودداری کنند.

مدیرکل امور عشایری لرستان تصریح کرد: عشایر توجه داشته باشند دام‌ها را در مزارع و مراتع رها نکنند تا خسارت به این عرصه‌ها وارد نشود، همچنین در هنگام بارندگی بهاره از قرار گرفتن در مسیر رودخانه خودداری کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

نورمحمدی بیان کرد: در زمان جابه‌جایی و کوچ عشایر دستگاه‌های اجرایی همچون هلال‌احمر، منابع طبیعی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی خدمات مورد نیاز را برای کوچ ایمن خانوار‌های عشایر ارائه دهند.

وی عنوان کرد: اداره‌کل امور عشایری نیز خدماتی از قبیل توزیع علوفه دامی، آرد، نفت، گاز و آب را قبل از کوچ عشایر تدارک دیده و همه این موارد تامین شده است تا عشایر در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود