Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر پاتاوه در پیامی، بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آستانه بازگشایی مدارس، «هاشم دانسته» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر پاتاوه با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

متن پیام  جانشین ستاد نماز جمعه پاتاوه به شرح ذیل است:


«بسم‌الله الرّحمنِ الرّحیم»    

«السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ»

 

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین (علیه السلام) ورگ های بریده سر مبارکشان، سلام بر دستان بریده سقای کربلا حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام).


سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب (سلام الله علیها)، سلام بر ندای جاودان «هل من ناصر ینصرنی» و سلام بر اشک های صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)


طلیعه مهر امسال و آغاز بهار تعلیم و تربیت که مقارن است با یاد و خاطره حماسه سازان و طلایه داران دفاع مقدس٬ با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان مزین شده است.

 

الفبای درس سال جاری در مکتب مردم و از مهد تا دانشگاه‌ ها، مرور و بازآموزی درس نهضت حسینی است.

 

تقارن هفته دفاع مقدس با ايام شور توأم با شعور ماه محرم، فرصتی برای انتقال پيام عاشورا و ترويج فرهنگ شهادت است، چرا كه هشت سال دفاع مقدس ملت ايران در امتداد نهضت عاشورا و مكتب سرخ شهادت رقم خورده است.


هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و مردم ولایت مدار شهر و بخش پاتاوه تبریک و توفیق ادامه راه شهدا و عبرت از ایستادگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس خطبه نماز جمعه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل مسجد طراز اسلامی پاتاوه بازگشایی مدارس عاشورا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام دفاع مقدس شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.   وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.   دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.   وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.   آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.   وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.   دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.   وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است