Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمدرضا رادان، شامگاه یکشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل گفت: امروز قدرت موشکی و دفاعی ایران اسلامی به اندازه‌ای رسیده که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را بر آن وا می‌دارد تا درباره این توان دفاعی کشورمان پای میز مذاکره بنشیند.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر توانمندی‌های گوناگون ما از قدرت ولایت و ایثارگری‌های مردم رزمنده گرفته تا توان نظامی دفاعی و اراده علمی جوانان ایرانی بسیار حقیر می‌باشد، اظهار کرد: بزرگ کردن دشمن و انفعال در برابر آن اکنون یک گناه نابخشودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمام تحلیلگران و سیاستمداران غرب به خوبی فهمیده‌اند که اگر در وضعیت کنونی یک ضربه به ایران بزنند در مقابل ۱۰ ضربه مهلک دریافت می‌کنند.

وی افزود: به لحاظ همین اقتدار آنگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هیچ جنگی علیه ایران اتفاق نمی‌افتد و همه این سر و صدا‌ها یک نوع هیاهوی تبلیغاتی می‌باشد تا بلکه به خیال خام خود بتوانند در اراده این ملت خللی ایجاد کنند.

رادان با بیان اینکه شهادت در راه دفاع از دین و میهن برای ما شیرین‌تر از عسل می‌باشد ادامه داد: همه این موفقیت‌ها دست آورد هشت سال دفاع مقدس و برگرفته از حماسه ماندگارعاشورا است.

وی حفظ فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان را وظیفه همگانی دانست و یادآوری کرد: در صورت هرگونه سستی و یا بی‌تفاوتی نسبت به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید فردا در روز قیامت پاسخگوی همه شهیدان باشیم.

او این همه اقتدار و عظمت را مرهون یاری خداوند متعال، رهبری داهیانه و اراده آهنین جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: کشتی انقلاب در این دریای خروشان همچنان پیروزمندانه به مسیر خویش ادامه خواهد داد و دشمنان روز به روز سرخورده‌تر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این مراسم، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را دو رویداد ارزشمند و ادامه قیام حضرت سیدالشهدا در راه مبارزه با ظلم و زیاده خواهی‌های مستکبران دانست.

سردار جلیل بابازاده قانع افزود: در شرایطی که دشمن تمام عزم خود را برای نابودی این ارزش‌ها و بازداشتن ملت انقلابی ایران از ادامه راه به واسطه فشار‌های اقتصادی، هیاهو‌های تبلیغاتی و امپراطوری رسانه‌ای به کار گرفته است، آگاهی و آمادگی همه مردم برای بی اثر کردن توطئه‌ها ضرورت دارد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، پیروی و اطاعت از ولایت و توانمندی‌های علمی نخبگان خویش اکنون در اوج قدرت در منطقه قرار دارد به گونه‌ای که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را که ادعای مدیریت جهانی را داشت اکنون برای انجام مذاکره با ایران واداشته است.

وی تنها راه ادامه پیروزمندانه این مسیر را چنگ زدن به ریسمان خداوند، پیروی از ولایت، حفظ اخلاص و حراست از خون مقدس شهیدان و آرمان‌های انقلاب دانست.

انتهای پیام/پ

مراسم گشایش نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است