Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@11:44:26 GMT

استقرار موکب «مع امامٍ منصور» در مسیر نجف به کربلا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۳۱۴

استقرار موکب «مع امامٍ منصور» در مسیر نجف به کربلا

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه اربعین حسینی، اظهار کرد: میعادگاه منتظران برای ایام اربعین حسینی هم در داخل کشور و هم در عراق و در مسیر نجف به کربلا برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: در داخل و پیش از اربعین، این مسجد در شبستان امام حسن عسکری(علیه السلام) میزبان زائران پاکستانی، افغانستانی، آذربایجانی و هندوستانی می شود که از ایران برای حضور در پیاده روی اربعین، عبور می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی موکب «مع امامٍ منصور» در مسیر نجف به کربلا و با شعار و محور «نهضت حسینی، عدالت مهدوی» خبر داد و بیان کرد: این موکب از ۱۰ ماه صفر تا یک روز پس از اربعین حسینی در عمود ۱۰۷۰ برپا است و در حوزه های مختلف به زائران اربعین خدمت رسانی می کند.

وی اضافه کرد: این موکب با حضور پررنگ نهادهای مهدوی و در قالب یک قرارگاه فرهنگی فعال خواهد بود. برگزاری جلسات سخنرانی در دو نوبت ظهر و شب و پاسخ به شبهات و اجرای برنامه های بصیرت افزا در حوزه مهدویت از جمله تدارکات این موکب است ضمن اینکه در این موکب به همه نهادهای فعال مهدوی و متقاضی حضور و فعالیت در ایام اربعین غرفه برای اجرای برنامه های موثر فرهنگی واگذار می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام تدارک ویژه برای جاماندگان اربعین، ابراز کرد: ویژه برنامه «جاماندگان اربعین» طبق سنتی مرسوم و به منظور عرض تسلیت به ساحت قدسی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، عصر روز اربعین با حضور منتظران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در میعادگاه منتظران اجرا می شود.

وی اعلام کرد: مسجد مقدس جمکران تا پایان ماه صفر به زائرانی که از مسیر این مسجد برای زیارت به حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس عبور می کنند، خدمت رسانی می کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در ایام دفاع مقدس در میعادگاه منتظران آموزه‌های دوران دفاع مقدس و معارف انقلاب اسلامی برای گروه‌های هدف مسجد اعم از کودک، نوجوان، جوان و خانواده تبیین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن موکب مع امام منصور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر مجید صالحی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: معماری تاریخی برگرفته از روحیه انسان‌ها در آن دوره بوده است که هم اکنون این روحیه و ذائقه تغییر کرده است.
وی میدان تاریخی امام را مربوط به دوره صفویان عنوان کرد و افزود: این میدان در سه رنگ آجری سفید و آبی با هدف همنشینی افلاک با خاک ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مجید صالحی گفت: میدان نقش جهان دارای سه بنای تاریخی منحصر به فرد است که مسجد شیخ لطف الله و مسجد و امام و بازار قیصریه به حالت فرو رفته برای دعوت هستند و عمارت عالی قاپو پیش آمده برای نشان دادن جلو فرمانداران بوده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد