Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:01:27 GMT

تکمیل 13 واحد خانه محروم در آمل توسط بسیج سازندگی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۳۵۴

تکمیل 13 واحد خانه محروم در آمل توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی آمل از تکمیل 13 واحد خانه محروم در این شهرستان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، به ویژگی دفاعی بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بی تردید مقدس ترین جهاد، جهادی است که برای دفاع از حقوق انسانی صورت بگیرد که ما شاهد این موضوع در جنگ تحمیلی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بی اعتنایی به دنیا ، بزرگواری و مروت در حال قدرت ، شجاعت فرماندهان در دوران دفاع مقدس ، استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد و معنویت جبهه های جنگ در دفاع مقدس یادآور شهادت طلبی رزمندگان ما در دفاع مقدس است.

مسئول بسیج سازندگی آمل با بیان اینکه الان بسیج در زمینه محرومیت زدایی نقش آفرینی می‌کند، متذکر شد: در آن برهه زمانی مردم ایران برای دفاع از حقوق انسانی خویش در جنگ در حال جهاد بودند اما امروزه مردم ما برای محرومیت زدایی دارند به صورت جهادی عمل می کنند.

این مسئول با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی که طبق روال گذشته چه در بحث خانه محروم و چه در بحث مقبره شهدا و عرصه های اقتصاد مقاومتی صنایع تبدیلی به فعالیت می پردازد اظهار کرد: علاوه بر آنکه در هفته دولت خانه محروم و مقبره شهدای گیلاس گزنک و کندلو افتتاح شد، در هفته دفاع نیز در روز چهارم مهرماه مقبره های شهدا در روستای کرف ، خرم و سنگچال افتتاح می‌شود.

یگانه یادآور شد: دو خانه محروم در روستاهای قجرمحله و وسطی کلا که در روز ششم مهر نیز توسط بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

وی به هزینه های ساخت مقبره و خانه محروم اشاره کرد و گفت : هزینه ساخت هر مقبره شهید تک مزار از 12 تا 15 میلیون تومان و هزینه ساخت خانه محروم 55 متری نیز حدودا 73 میلیون تومان می باشد.

مسئول بسیج سازندگی آمل بیان کرد: سهمیه ما برای ساخت خانه محروم 32 واحد بود که از این 32 واحد،  13 واحد تکمیل و آماده بهره برداری است.

یگانه در پایان گفت: از این 13 واحد 8 واحد افتتاح و 2 واحد نیز در هفته دفاع افتتاح می گردد. برای 10 مهر نیز سعی میکنیم که علاوه بر این 13 واحد 4 واحد دیگر نیز به اتمام برسد و افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم