Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:42:40 GMT

استقرار مرکز فوریت های قضایی در مرز خسروی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۳۷۴

استقرار مرکز فوریت های قضایی در مرز خسروی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فریبرز جلیلیان  اظهار داشت: با توحه به بازگشایی مجدد مرز خسروی و توفیق خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای مردم و مسئولان استان کرمانشاه به‌خصوص مردم و مسؤولان قصرشیرین و نظر به حجم بالای تردد زائران در این شهرستان و در مرز خسروی، حسب تاکید رئیس دادگستری استان کرمانشاه، این دادستانی مرکز فوریت‌های قضایی را در مرز خسروی مستقر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یکی از همکاران قضایی دادسرای قصرشیرین در این مرکز حضور دارد و ما آمادگی خود را برای خدمتگزاری به زائران، ارائه خدمات قضایی، برخورد با جرائم و تخلفات احتمالی اعلام می‌کنیم.

دادستان قصرشیرین ابراز امیدواری کرد که در فضای معنوی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) شاهد کمترین میزان تخلفات و جرائم باشیم.

جلیلیان تاکید کرد: زائرین به هیچ وجه بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند و اطلاع داشته باشند که در کشور عراق در خصوص جرائم مربوط به مواد مخدر، قوانین بسیار سختگیرانه‌ای وجود دارد و بعضا مشاهده شده که به دلیل نگهداری مقدار بسیار کمی از مواد مخدر، شخص متهم ماه‌ها در زندان بوده است.

انتهای  پیام/ز


مرکز فوریت‌های قضایی  در مرز خسروی مستقر می‌ شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.
سردار حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت