Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@23:18:54 GMT

سه کشته و چهار مصدوم در آتش سوزی یک منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۴۸۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این حداثه بعداز ظهر امروز رخ داد و علت آتش سوزی نشت گاز از سیلندر گاز در آشپزخانه این منزل مسکونی بود.

حسن امینی زاده افزود: موقعیت این خانه به گونه ای بوده که آشپزخانه جلو اتاق محل زندگی این افراد بوده و موجب دودگرفتگی ساختمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه ساعت 14 و 28 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که تیم آتش نشان از ایستگاه شماره نه بندرعباس اعزام و پنج دقیقه بعد به محل حادثه رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: در این حادثه پنج نفر به بیمارستان خلیج فارس و دو نفر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

فاطمه نوروزیان گفت: از پنج نفری که در بیمارستان خلیج فارس بستری شدند، یک دختر پنج ساله، یک مادر باردار ۳۸ ساله و یک دختر ۱۸ ساله به دلیل شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پزشکان تلاش بسیاری برای نجات جان نوزاد مادر باردار انجام دادند، اما متاسفانه به دلیل درصد بالای سوختگی مادر و شدت جراحت های وارد شده، نوزاد نیز مرده به دنیا آمد.

نوروزیان گفت: یک مرد ۵۹ ساله با بیش از ۵۰ درصد سوختگی و یک بانوی ۵۲ ساله با ۴۵ درصد سوختگی نیز در بیمارستان شهید محمدی بستری هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد