Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: پیش از بازی هم گفته بودم با توجه به اینکه این دیدار در هفته چهارم لیگ برگزار می‌شود و تغییرات زیادی در استقلال و پرسپولیس به وجود آمده طبیعی است هر ۲ تیم از لحاظ فنی وضعیت مطلوبی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود. در این بازی هم بازیکنانش با توجه به حساسیت دربی باانگیزه بوده و نسبت به ۳ دیدار قبلی انگیزه مضاعفی داشتند، اما این تیم همچنان باید برای رفع ایرادها کار کند. پرسپولیس در دربی به پیروزی رسید، اما برای اینکه بار دیگر مدعی اصلی قهرمانی شود و در آسیا هم حرف برای گفتن داشته باشد باید بیشتر کار کند و پیشرفت این تیم روز به روز ملموس‌تر شود. امیدوارم خیلی زود تیم ما به شرایط آرمانی نزدیک شود.

باشگاه پرسپولیس تمایلی به حفظ مهدی عبدی نداشت

او درباره گلزنی مهدی عبدی در این بازی گفت: شاید باور نکنید، اما باشگاه پرسپولیس تمایلی برای حفظ مهدی عبدی در ابتدای فصل نداشت و من خیلی تلاش کردم او در پرسپولیس بماند. باشگاه حتی مهدی را به اردوی پیش فصل نبرد و در این وضعیت احتمال داشت از پرسپولیس جدا شود.

به توانایی‌های عبدی ایمان دارم

سرمربی تیم امید پرسپولیس ادامه داد: من به توانایی‌های عبدی ایمان دارم چرا که هر از گاهی بازیکنی مانند او در تیم‌های پایه پیدا می‌شود. او از لحاظ فنی و اخلاقی سطح خوبی دارد. عبدی با هر ۲ پا توانایی شوت زنی دارد و گلش را هم با پای چپ به ثمر رساند. در ضربات پا و سر توانمند و در استارت‌ها هم موفق است. روی میزان دوندگی اش هم بیشتر کار کردیم تا تحرک بیشتری داشته باشد.

به عبدی گفتم دنبال فرصتی برای اثبات توانایی هایش باشد

حلالی افزود: هفته قبل که عبدی در فهرست ۱۹ نفره پرسپولیس نبود به تمرین‌های تیم امید آمد و طبق صحبتی که با مهدی داشتم به او گفتم بدون توجه به این موضوع دنبال فرصتی باشد تا بتواند توانایی هایش را نشان بدهد. خدا هم به او کمک کرد تا دربی تک گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

گلزنی در دربی مسئولیت‌های عبدی را بیشتر کرده است

حلالی تصریح کرد: تازه از امروز کار عبدی شروع شد و نباید فکر کند که به نهایت رسیده است. این گل مسئولیت‌های او را بیشتر می‌کند، اما او روحیه خوبی دارد و می‌داند اگر تلاش کند خدا هم به او عزت می‌دهد.

مربیگری مانند کوره آجرپزی نیست و باید به کالدرون زمان داد

پیشکسوت تیم پرسپولیس بیان کرد: ما باید واقع بین باشیم. مربیگری کوره آجرپزی نیست که سه دقیقه پس از گذاشتن خشت در آن کوره، آجر تحویل بگیری. مانند هر مربی دیگری کالدرون هم برای به ثمر نشستن تفکراتش در پرسپولیس نیاز به زمان دارد. من که اکنون تا حدی در تیم امید پرسپولیس تاثیرگذار هستم ۱۵ ماه است در این تیم کار می‌کنم. شاید ۶ ماه طول بکشد تا بازیکن متوجه حرف سرمربی اش شود. باید به کالدرون زمان بدهیم.

باید مانند کوه پشت کالدرون بایستیم

او افزود: ما از چهار بازی سه برد داشته و ۹ امتیاز گرفته ایم. با این روند بی شک پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود. حتی برانکو در زمان شروع کارش با پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرد و این تیم را به رده پانزدهم رساند. با این وجود هواداران مانند کوه پشت برانکو ایستادند و آن اتفاق‌های خوب افتاد. اکنون هم کالدرون مورد تائید باشگاه است و ما وظیفه داریم مانند کوه پشت او بایستیم. حتی اگر در این چهار بازی می‌باختیم باید این کار را انجام می‌دادیم. اکنون که سه بازی را برده و تیم دوم جدول هستیم.

اوافزود: اتحاد و یکدلی ما سبب شد پرسپولیس در سال‌های اخیر تا این اندازه موفق باشد و باید این روند را تداوم بدهیم.

عملکرد نامطلوب بازیکنان دلیل جنجال‌های دربی بود

حلالی درباره جنجال‌های شهرآورد ۹۰ گفت: احساس می‌کنم باتوجه به اینکه بازیکنان نمی‌توانند به شکل مطلوبی توانایی‌های خود را نشان بدهند ناخودآگاه دچار تنش می‌شوند. وقتی بازیکن نمایش خوب و روانی داشته باشد از لحاظ روحی آرامش دارد، اما در غیر این صورت در تک صحنه‌ها امکان چنین چالش‌ها و درگیری‌هایی وجود دارد. در این مواقع باید خود را کنترل و مدیریت کنیم. در کل بازی خوب و قابل قبولی بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)

کمپانی لاکهیدمارتین در نمایشگاه Sea Air Space 2024 از کانسپت موشک هایپرسونیک ماکو (Mako) رونمایی کرد. هنوز برد و مشخصات این موشک هایپرسونیک اعلام نشده است ولی طبق اعلام مقامات لاکهیدمارتین سرعت این موشک حداقل ۵ ماخ خواهد بود و از سیستم هدایت چندگانه بهره می‎برد.

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام شرکت سازنده، جنگنده نسل پنجمی F-35A لایتنینگ توانایی حمل ۶ تیر (۲ تیر در دهلیز داخلی و ۴ تیر زیر بال‎ها) از این موشک هایپرسونیک را دارد.

این موشک توانایی نصب برروی جنگنده‎های F-35، F-22، F-16، F-15، F-18 و هواپیمای گشت دریایی P-8 را دارد و به‎گفته مقامات لاکهیدمارتین این موشک در آینده از ناوها، زیردریایی‎ها و لانچرهای زمینی نیز قابلیت شلیک خواهد داشت.

لازم به‎ذکر است که این پروژه با پروژه HALO که محصول آن یک موشک هایپرسونیک ضدکشتی هواپایه برای نیروی دریایی آمریکاست، متفاوت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی توسط Bellwether، هوش مصنوعی آلفابت،
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت