Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:17:06 GMT

واکنش سرمربی یوونتوس به نیمکت نشینی های آدرین رابیو

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۶۶۴

واکنش سرمربی یوونتوس به نیمکت نشینی های آدرین رابیو

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس در مورد دلایل نیمکت نشین آدرین رابیو صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک 26 ساله و فرانسوی پاری سن ژرمن در نهایت و بعد از جنجال های فراوان در تابستان امسال از تیم سابق خود جدا شده و با انتقالی آزاد راهی یوونتوس شد. آدرین رابیو در این فصل هنوز در ترکیب ثابت یووه قرار نگرفته و همه بازی ها را از روی نیمکت آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تردیدهایی در مورد احتمال عدم اعتقاد مائوریتسیو ساری به این هافبک فرانسوی شکل گرفته و سرمربی بیانکونری در مورد این تصمیم خود صحبت کرده است.

 

 

مائوریتسیو ساری گفت: "چگونه باید در رابطه با این موضوع فکر کرد؟ ماتوئیدی عملکرد قدرتمندانه ای از خود ارائه داده است. او در لیگ قهرمانان نیز عملکرد بسیار خوبی مقابل اتلتیکومادرید از خود نشان داد و من قصد دارم بیشترین بهره ممکن را از توانایی های او ببرم.

 

در این شرایط آدرین رابیو باید آرامش خود را حفظ کند زیرا او نیز مانند آرون رمزی در حال رشد کردن است. من مطلقا و به همان دلایلی که قبلا گفته ام نمی خواستم هر سه هافبک را در یک بازی تغییر دهم و به همین دلیل، منطقی برای تغییر دادن نقش بلیس ماتوئیدی که در اجرای آن به بلوغ کامل رسیده وجود ندارد."

یوونتوس مائوریسیو ساری پاری سن ژرمن آدریان رابیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری پاری سن ژرمن آدریان رابیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی