Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:01:07 GMT

افزایش ۷۰۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۶۶۶

افزایش ۷۰۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بابایی در این خصوص افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری وصول مطالبات حوقق دولتی معادن استان حدود ۷۰۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: پس از دریافت حقوق دولتی از معادن استان که به خزانه کشور واریز می گردد ۱۵ درصد مبلغ دریافتی جهت ایجاد زیر ساخت ها به مناطق معدن خیز استان باز گردانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی ادامه داد: ۶۰ کیلومتر راه دسترسی به معادن استان و ایجاد زیرساخت های مناسب برق و آب رسانی به معادن با هزینه بالغ بر۳۲۳ میلیارد ریال از محل ۱۵ درصد حقوق دولتی وصول شده استان به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: افزایش وصول حقوق دولتی در سال جاری نشانگر فعال شدن معادن استان است و امید است با افزایش این مبالغ تا پایان سال جاری و تخصیص سهم ۱۵ درصدی آن به استان بتوانیم خدمات زیرساختی بیشتری را در مناطق معدن خیز استان انجام دهیم.

بابایی همچنین اضافه کرد: معادنی که استخراج آنها به میزان استخراج سالانه نرسیده باشد می توانند با ارائه درخواست برای استفاده از تخفیف ۲۵درصدی حقوق دولتی به معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان مراجع کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: وجود معادن و تنوع مواد معدنی در استان یکی از مزیت های برتر آذربایجان غربی می باشد که با سرمایه گذاری در حوزه فرآوری مواد معدنی ارزش افزوده حاصل از این بخش عاید استان خواهد شد.

کد خبر 4725972

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی علی بابایی معدن هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند سانحه تصادف ایلام استانداری سمنان ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، پروین محمدپوری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

وی افزود: اگر بنا بر افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ میاندوآب باشد، این اقامتگاه باید از نظر اماکن و تجهیزات تکمیل شود که این امر نیازمند تأمین اعتبار است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: حلقه مفقوده در زنجیره درمان معتادان، حمایت اجتماعی است.

محمدپوری ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی و ظرفیت خیران و حامیان، در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی ایجاد کنیم، می‌توانیم معضل اعتیاد را تا حد زیادی کنترل کنیم.

کد خبر 746891

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی