Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولگنار سولسشایر به شکل طبیعی از عملکرد تیمش در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز نارضایتی کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل وستهام در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نسبت به عملکرد شیاطین سرخ ابراز نارضایتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان این بازی گفت: همیشه وقتی ببازید، ناراحت می‌شوید. می‌توانستیم در این بازی برنده شویم و امشب در بازگشت به خانه دوباره نگاهی به بازی خواهیم انداخت. الان فقط بی‌حال هستیم! 

وی در ادامه افزود: لحظات سرنوشت‌ساز بازی علیه ما پیش رفت. آنها دو گل زدند و وقتی فرصت‌های خودمان از راه رسیدند، کیفیت لازم را نداشتیم. گاهی در لیگ برتر اگر از فرصت‌های خود استفاده نکنید، امتیازی نصیب‌تان نمی‌شود.

سولسشایر با اشاره به حوادث و اتفاقات بازی اظهار داشت: متأسفانه رشفورد هم مصدوم شد. برای فهمیدن وخامت آسیب‌دیدگی او باید اسکن‌هایی صورت بگیرد. فکر می‌کنم میسون گرینوود و‌ آنتونی مارسیال مدت خیلی زیادی دور از میادین نباشند  و حداقل میسون به بازی روز چهارشنبه برسد.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان اظهار داشت: در نیمه اول چند بار به دروازه حریف نزدیک شدیم، اما به اندازه کافی در فاز تهاجمی تعدد نفرات نداشتیم. ناراحتم که امروز برنده نشدیم، اما  تلاش می‌کنم دید مثبتی داشته باشم. باید امتیاز نگرفتن در این  بازی را بپذیریم و به فکر بازی بعدی باشیم. 

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است

سرمربی بایرن مونیخ باور دارد که تیمش باید مانند بازی رفت بازی کند تا مقابل «یکی از بهترین تیم های سخت ترین لیگ جهان» پیروز شود. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و آرسنال به میزبانی استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت دو تیم در لندن با تساوی 2-2 خاتمه یافت. 

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ امروز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیم و بازیکنانش پیش از مهم ترین بازی فصل حرف زد.

باید مانند بازی قبل باشیم

برای تکرار موفقیت بازی رفت، به تمام فاکتورها نیاز داریم. اشتیاق و نظم تاکتیکی مشابه بازی قبل ضروری است. ما مصمم به کسب پیروزی هستیم و امیدواریم همان جو پرشور هواداران را در ورزشگاه شاهد باشیم. با توجه به مصدومیت هایمان، حضور و حمایت تک تک هواداران برای تحت فشار قرار دادن حریف و کسب آن امتیاز اضافه جهت پیروزی مقابل آرسنال، بسیار حیاتی است.

نیازی به تغییر سیستم نمی بینم 

پاولوویچ یا زوج هافبک دفاعی (لایمر و گورتسکا) بازی رفت؟ پاولوویچ پس از بازی با دارمشتات، ریتم بازی را از دست داده و این موضوع در زمین مشهود بود. تمایل دارم او را در لیست قرار دهم، اما فعلا دلیلی نمی‌بینم که زوج هافبک دفاعی موفق بازی رفت را بیرون بگذاریم. با این حال حضور الکس خوب است چون شاید بازی به وقت های اضافه کشیده شود. 

تجربه اروپایی برای بایرن مونیخ یک مزیت است 

تجربه اروپایی بایرن مونیخ مقابل آرسنال یک مزیت است؟ وقتی به تجربه ما در این رقابت نگاه می‌کنید، مشخصا کمی برتری داریم. اما برای تبدیل آن به یک مزیت کلیدی، به عملکردی در سطح بالا نیاز دارید. رسیدن به نیمه نهایی یک اتفاق عادی نیست. ما یک بازی داریم تا گام بعدی را در این رقابت فوق العاده برداریم. آماده ایم از صد درصد توانمان بهره بگیریم. اگر تجربه به ما حتی 5 درصد امتیاز اضافی بدهد، خوشحال خواهیم شد. این رقابت به شدت نزدیک خواهد بود. 

به همه تماشاگران نیاز داریم 

محکوم بودن به صعود به مرحله بعد؟ اینکه بگوییم باید صعود کنیم، عبارت اشتباهی است. این موضوع اهمیت بازی مقابل حریفی مانند آرسنال را نادیده می گیرد. این یک بازی 50-50 است. می خواهیم بعد از مدت ها دوباره به نیمه نهایی برسیم و سپس تا آخر پیش برویم. مطمئناً، قهرمانی در لیگ قهرمانان هر فصلی را برای هر باشگاهی شیرین می کند. البته در لیگ و جام حذفی عملکرد ضعیفی داشتیم. اما برای اینکه فردا کاملاً انگیزه داشته باشیم، به نتیجه گرفتن در آن تورنمنت ها نیاز نداریم. ما باید خودمان را تا حد مجاز تحت فشار قرار دهیم و به هر تماشاگری که برای مبارزه کنار ما آماده است، نیاز داریم. احساس آمادگی می کنیم، یک جلسه تمرینی دیگر داریم و فردا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد

دلیخت گزینه آخر ما نیست 

دلیخت گزینه چهارم قلب خط دفاع است؟ ماتیس هرگز نفر چهارم نبود. همیشه همه چیز به زمان بستگی دارد. برای مدتی با موقعیتی روبرو بودیم که چهار مدافع میانی آماده داشتیم. ما همیشه به او اعتماد داشتیم، همانطور که الان به مین جائه و دایو اعتماد داریم. فردا به ماتیس در بهترین فرم نیاز داریم.

فرصت برای سهمیه جدید لیگ قهرمانان اروپا  

پیروزی بایرن مونیخ به بوندسلیگا برای گرفتن سهمیه پنجم کمک می کند؟ مطمئنا می‌خواهیم به بوندس‌لیگا برای کسب پنجمین سهمیه لیگ قهرمانان کمک کنیم. فرصت صعود داریم. کار بسیار سختی خواهد بود. لیگ برتر سخت ترین لیگ جهان است. ما می خواهیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رقابت پذیر باشیم. فردا مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنیم. باید خودمان را ثابت کنیم و مشتاق این تقابل هستیم. این بازی بوندس‌لیگا مقابل لیگ برتر نیست، بایرن مقابل آرسنال است. ما هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا برنده شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • انگلیس: ما از حمله ایران به اسرائیل از قبل آگاهی نداشتیم
  • خلاصه بازی آرسنال 0-2 استون ویلا (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • خلاصه بازی لیورپول 0-1 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)