Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@19:11:02 GMT

رئال‌مادرید جدال حساس را از سه‌ویا برد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۹۰۰

رئال‌مادرید جدال حساس را از سه‌ویا برد

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین و حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، سه‌ویا در ورزشگاه «رامون سانچس پیسخوان» شهر سویل از رئال مادرید پذیرایی کرد و در نهایت متحمل شکست یک بر صفر شد.

جدال «یولین لوپتگی» سرمربی فعلی سه‌ویا که فصل گذشته از هدایت رئال مادرید برکنار شد با تیم سابقش نیز بر اهمیت بازی افزوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت بالا سبب شد تا نیمه نخست جذابیت لازم را نداشته باشد. با این حال رئال چند فرصت نصف و نیمه روی دروازه میزبان ایجاد کرد.

در اکثر دقایق توپ در میانه میدان در جریان داشت و خطاهای متعددی از سوی بازیکنان شکل می‌گرفت.

رئال مادرید در نیمه دوم هم عملکرد بهتری نسبت به میزبان در میدان داشت و در دقیقه ۶۴ «کریم بنزما» ستاره این‌روزهای کهکشانی‌ها با ضربه سر تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

سه‌ویا که در دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشت، مقابل رئال‌مادرید بی‌برنامه و فاقد سرعت نشان داد تا در خانه با شکست مواجه شود.

رئال با این پیروزی ارزشمند به امتیاز ۱۱ رسید و به رتبه دوم جدول رده‌بندی رسید تا «زین‌الدین زیدان» از انتقادها رهایی پیدا کند.

هم اکنون اتلتیکوبیلبائو با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال در صدر جدول قرار دارد.

سه‌ویا نیز در امتیاز ۱۰ متوقف شد و به رتبه پنجم نزول کرد.

نتایج کامل هفته پنجم لالیگا:

اوساسونا صفر - بتیس صفر

ویارئال ۲ - وایادولید صفر

لوانته صفر - ایبار صفر

اتلتیکومادرید صفر - سلتاویگو صفر

گرانادا ۲ - بارسلونا صفر

ختافه ۴ - مایورکا ۲

اسپانیول یک - سوسیداد ۳

والنسیا یک - لگانس یک

بیبائو ۲ - آلاوس صفر

سه‌ویا صفر - رئال مادرید یک

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لالیگای اسپانیا رئال مادرید سه ویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران پس از دو تساوی ارزشمند اخیرش در خانه تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، انگیزه زیادی داشت تا برابر گل‌گهر سیرجان نتیجه بگیرد و شرایط خود را بهتر کند، اما کار سختی در جدال با تیم ششم جدول داشت ولی با درخشش علیرضا حقیقی توانست سه امتیاز این بازی را بگیرد.

گل‌گهر پس از دو شکست پیاپی با نمایش تهاجمی بازی مقابل هوادار را شروع کرد و قصد زدن گل زودهنگام داشت که علیرضا حقیقی در دقیقه 10 شوت روبرتو تورس را از زیر طاق بیرون کشید و مهم‌ترین واکنش را در نیمه نخست داشت تا لحظاتی بعد به گل برسند.

در نیمه دوم نیز دو بار هافبک اسپانیایی و یک بار هم سعید سحرخیزان را روی ارسال‌ها و شوت‌های زمینی ناکام گذاشت و در یک رقابت حساس تیمش را صاحب برد ارزشمندی کرد تا تقریبا از جمع گزینه‌های سقوط خارج شوند و یک کلین‌شیت مهم هم برای خود ثبت کند.

حقیقی که تجربه بازی در گل‌گهر را در نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر داشته، در جدال با باشگاه سابق خود با وجود فشار زیاد در این بازی موفق ظاهر شد و مانع از گلزنی سیرجانی‌ها شد.

دیگر خبرها

  • دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ ترکیب رسمی
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)