Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:19:55 GMT

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه اول مهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۹۴۸

متهمان فساد و سوء مدیریت سنگ کارگران را به سینه می‌زنند!/ ضرب الاجل ثبت اموال/ نقشه نجات هپکو/ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان به بیت المال بازگشت/ فروش مولانا به ترکیه؟/تیتر یک روزنامه‌های صبح امروز است.

کیهان: متهمان فساد و سوء مدیریت سنگ کارگران را به سینه می‌زنند! جوان: ظریف: جنگ در منطقه محدود نخواهد ماند خراسان: ضرب الاجل ثبت اموال صبح نو: خیانت به وطن افکار: قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد جام جم: نقشه نجات هپکو رسالت: مدارس دهه شصتی حمایت: ۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان به بیت المال بازگشت فرهیختگان: فروش مولانا به ترکیه؟ شرق: ضرب الاجل اعلام اموال مقامات ابتکار: رویکرد تخریبی آفت سیاست ورزی قدس: پیام دیپلماتیک در رژه اقتدار ایران: پیام ایران به جهان صلح و امید همدلی: فرصتی برای روشنگری آفتاب: فوق لیسانس‌ها در پیک موتوری! اطلاعات: رئیس جمهوری: با همکاری همسایگان امنیت منطقه را تامین می‌کنیم همشهری: تریبون ایران جمهوری اسلامی: رفاقت با همسایگان و گذشت از خطاهای آنان مردم سالاری: آماده‌ایم از خطاهای همسایگان در منطقه بگذریم صدای اصلاحات: مرگ خاموش تولید جهان صنعت: مهار دوگانه دنیای اقتصاد: ۶۹درصد سود در یک نیمه ابرار اقتصادی: صدور مجوز فروش اوراق تا سقف ۳۸هزار میلیارد تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن صفحه نخست روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود

علیرضا نور نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تداوم مزایده‌های اموال غیرمنقول از سوی این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی همانند سال ۱۴۰۲ اموال غیرمنقول در اختیار خود را که احکام قضایی آن‌ها صادر و تعیین تکلیف شدند را طبق جدول زمان‌بندی در سال جدید به مزایده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از همکاری و تعامل رسانه‌ها در پوشش اخبار مزایده در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد روند این تعامل در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!