Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، جنگنده‌های متجاوز روز یکشنبه به یک خودروی شخصی حمله کردند که به کشته شدن دو غیرنظامی انجامید.

همچنین در حمله توپخانه‌ای عربستان به شهر الحدیده در غرب یمن، یک کودک کشته شد.

یک خودروی شخصی در منطقه العادی شهرستان حرف سفیان، هدف حمله جنگنده‌های سعودی قرار گرفت که به کشته شدن دو تن از سرنشینانش انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، توپخانه متجاوزان، خانه‌ای را در منطقه الجبلیه شهرستان التحیتا هدف قرار داد  که بر اثر آن  یک کودک کشته شد.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی  و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل قطحی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه اعلام کرد از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، بیش از ۱۰ هزار نفر از زنان در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

در این گزارش آمده است: «در ۶ ماه جنگ، ۱۰ هزار زن فلسطینی کشته شده‌اند که در میان آن‌ها ۶ هزار مادر وجود دارند و در پی آن ۱۹ هزار کودک یتیم شده‌اند».

طبق آخرین گزارش‌های محلی، در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون حدود ۳۳ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند.

در این گزارش همچنین آمده است به دلیل محاصره غزه، بیش از یک میلیون نفر از زنان و دختران در غزه با «گرسنگی فاجعه‌آمیز» روبرو هستند و تقریبا به غذا، آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی دسترسی ندارند و با خطراتی که جان آن‌ها را نیز تهدید می‌کنند، مواجه هستند.

سازمان ملل همچنین اعلام کرده «در هر ۱۰ دقیقه یک کودک زخمی می‌شود یا جان خود را از دست می‌دهد».

«سوزان میخائیل» مدیر منطقه‌ای سازمان ملل در امور زنان می‌گوید: «شکی وجود ندارد که جنگ غزه، جنگ علیه زنان است».

دیگر خبرها

  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ادامه حملات هوایی به شمال اردوگاه النصیرات غزه