Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:57:54 GMT

کلوپ: دلیل تعویض مانه، مصدومیت بود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۰۱۸

کلوپ: دلیل تعویض مانه، مصدومیت بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که سادیو مانه، ستاره سنگالی تیمش، در پیروزی 2-1 مقابل چلسی، به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا لیورپول با گل های ترنت الکساندر آرنولد و روبرتو فیرمینو پیش افتاد اما در دقیقه 71، انگولو کانته توانست یکی از گل های خورده آبی ها را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گل چلسی بود که مانه جای خود را به میلنر داد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

 

کلوپ در مورد دلیل تعویض مانه به اسکای اسپورتس گفت:" ضربه ای به استخوان او زده شد، اطراف زانو و یک ضرب دیدگی هم داشت. او تمام تلاشش را کرد. فکر می کنم روی یک ضدحمله بود که او تمام تلاشش را کرد و اگر آن ضرب دیدگی را نداشت، می توانست به توپ برسد اما با مصدومیت امکانش نبود. پس از آن نبود که ما تصمیم به تعویض او گرفتیم."

لیورپول در دیدار بعدی اش، چهارشنبه شب در جام اتحادیه به مصاف ام کی دانز می رود و شنبه آینده در لیگ برتر میهمان شفیلدیونایتد خواهد بود.

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هالند احتمالا جدی است

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز ترکیب اصلی منچسترسیتی برای ‏دیدار با چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد نام ارلینگ هالند ‏در این ترکیب دیده نمی‌شد. غیبت هالند هواداران سیتی را نگران ‏کرده و آنها در شبکه‌های اجتماعی می‌پرسند چرا ستاره گلزن‌شان در ‏این بازی غایب است؟

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند علت غیبت هالند نه ناراحتی ‏گواردیولا از عملکرد ضعیف او در مقابل رئال مادرید بلکه مصدومیتی ‏است که هالند در دیدار مقابل رئال به آن دچار شده است. ‏

هالند در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ که در اتحاد ‏برگزار شد بعد از پایان 90 دقیقه تعویض شد و در وقتهای اضافه و ‏ضربات پنالتی حضور نداشت. پپ گواردیولا بعد از بازی درباره علت ‏تعویض هالند و همچنین دی‌بروینه به این اکتفا کرد که این دو ‏ستاره خودشان خواهان بیرون آمدن از زمین شده‌اند. ‏

گواردیولا در نشست خبری دیروز، پیش از بازی با چلسی، به خبرنگاران ‏گفت هالند مشکل عضلانی کوچکی دارد. جالب اینجا است که ‏دی‌بروینه که او هم مثل هالند در پایان وقتهای قانونی دیدار با رئال ‏تعویض شده بود امروز در ترکیب اصلی سیتی برای دیدار با چلسی ‏حضور دارد. ‏

منچستر ایونینگ نیوز در گزارش دقایق پیش خود تایید کرد که هالند ‏مصدوم است و به این علت از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است. ‏این روزنامه می‌گوید از میزان شدت مصدومیت ارلینگ و زمان ‏تخمینی بازگشت او به میدان اطلاعی در دست نیست.  ‏

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است