Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت تکنولوژی منتظر حضور پهپاد‌های هوشمند بیشتری در آسمان هستیم. در حال حاضر چینی‌ها یکی از فعال‌ترین جوامع در استفاده از پهپاد‌ها هستند.

از مهمترین کاربرد‌های پهپادها، می‌توان به انجام عملیات مختلف در زمینه اطفای حریق اشاره کرد، زیرا در مکان‌هایی که دسترسی انسان به آنجا دشوار است، پهپاد می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نحوه برخورد پلیس‌های چینی با متخلفان که آن هم با پهپاد و تکنولوژی مدرن بود حالا نوبت به پهپاد‌های آتش نشان رسید که این روز‌ها در آسمان این کشور دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: نحوه برخورد پلیس‌های مدرن چینی با متخلفان + فیلم

برای مثال بهترین راه برای اطفای آتش سوزی در یک ساختمان بلند پهپاد‌های آتش نشان هستند، زیرا فقط کافی است تا یک هواپیمای بدون سرنشین به محل آتش سوزی پرتاب شود تا بدون به خطر افتادن جان انسان، آتش را خاموش کند. آزمایشات نشان می‌دهد که هواپیما‌های بدون سرنشین به خوبی می‌توانند برای مقابله با فاجعه وارد عمل شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/
پهپاد‌های آتش نشان در آسمان چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بانک مرکزی، این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

وی گفت: اکنون 6 بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • ناسا به مأموریت پهپاد سنجاقک در قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داد
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • نمایشی حیرت انگیز از قدرت بدون زدن ضربه کامل
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد