Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@01:21:15 GMT

ظریف در سالروز آغاز دفاع مقدس توئیت زد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۱۷۱

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد، دیروز (یکشنبه) در سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در توئیتی نوشت: « ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۰ (۳۱ شهریور ۱۳۵۹) روز تلخی برای ایرانیان و یادآور تجاوز صدام با حمایت قدرت‌های جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه ما از آن زمان تا به حال دچار آشوب بوده است. ما می‌خواهیم ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) را به روز صلح تبدیل کنیم نه جنگ. امروز حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران « ائتلاف امید: ابتکار صلح هرمز» را کلید زد. جزییات این ابتکار در نشست مجمع عمومی (هفتاد و چهارمین نشست) مطرح می‌شود.»

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیروز (یکشنبه) در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طی سخنانی عنوان کرد: با شعار ائتلاف امید و هرمز، صلح برای منطقه، «ابتکار صلح هرمز» HOPE در سازمان ملل حضور می‌یابیم.طرحی را در سازمان ملل پیش‌روی جهانیان می‌گذاریم که ایران با همکاری کشورهای منطقه می‌تواند و اعلام می‌کند که امنیت خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز را با کمک کشورهای منطقه به وجود خواهد آورد.

حسن روحانی قرار است امروز (دوشنبه) برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک برود. ظریف جمعه شب ۲۹ شهریور ماه بدین منظور وارد نیویورک شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جنگ جنگ تحمیلی دفاع مقدس عراق ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران

هفدهم رمضان امسال هزار و هفتاد و دومین سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر مبارک حضرت ولیّ عصر(عج) است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسجد مقدس جمکران در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 373 هجری به امر مستقیم امام زمان(عج) بنا شد و امروز به پایگاه عظیمی برای مسلمانان و میعادگاه منتظران ظهور تبدیل شده است.

به مناسبت هفدهم رمضان هزار و هفتاد و دومین( 1072) سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر مبارک حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، کلیپ روایت تاسیس این مسجد مقدس را ببینید.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد