Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اعتصاب جدید کارکنان راه آهن فرانسه پایتخت این کشور را به چالش خواهش کشید.

شرکت راه آهن ملی فرانسه (اس. ان. سی. اف) با اشاره به برگزاری بزرگترین اعتصاب کارکنان راه آهن در اوایل سپتامبر که در دهه اخیر کم سابقه بود از برگزاری اعتصاب جدید فلج کننده در هفته کنونی ازسوی کارکنان راه آهن در پاریس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، تنها دو مسیر از مسیر‌های ۵ گانه خدمات راه آهن در خلال اعتصاب سه شنبه به همراه سه خط از ۵ خط تی. ای. آر به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند و خدمات قطار پرسرعت تی. جی. وی نیز با اختلالاتی روبرو خواهند شد.

همچنین خدمات انتقال مسافر قطار‌های اصلی ار. ای. ار در منطقه پاریس کاهش می‌یابد، اما شرکت ترانزیت شهری ار. ای. تی. پی افزود، خطوط مترو که به دلیل اعتصاب گسترده ۱۳ سپتامبر متوقف شده است دوباره به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت.

خطوط بین المللی، شامل خطوط شلوغ یورواستار نیز به فعالیت‌های عادی خود مشغول و تحت تاثیر اعتصاب قرار نخواهند گرفت.

اعتصاب ۱۳ سپتامبر اولین اعتراض بزرگ و مهم علیه برنامه امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای اجرای نظام حقوق جهانی به شمار می‌رود.

کارکنان مترو نیز معتقدند اجرای اصلاحات رئیس جمهور آنان را وادار می‌کند ضمن از بین رفتن حقوق استفاده از بازنشستگی زودهنگام و همچنین عدم برخورداری از مزایای فعالیت‌های بلند مدت در قطار‌های زیرزمینی، آنان ساعات بیشتری کار کنند.

ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه ضمن تاکید بر اجرای اصلاحات مستمری بگیران یادآوری کرد که کشور نیاز به کار بیشتر دارد.

رئیس اتحادیه سی جی تی، یکی از اتحادیه‌هایی که خواستار برگزاری اعتصاب سه شنبه است، گفت: اعتصاب قبلی از سوی شمار اندکی از افراد نبوده است بلکه اعتصابی از سوی کارکنانی بود که خواستار بازنشستگی در سن معقول با مستمری معقول بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش همشهری آنلاین، دادستانی فرانسه اعلام کرد فردی که به اتهام هجوم به کنسولگری ایران در پاریس بازداشت شد متولد ایران و با انگیزه شخصی دست به این اقدام زده است. این فرد در سال گذشته باعث حریق در کنسولگری ایران در پاریس شده بود.

بنابر اعلام سفارت ایران در فرانسه، یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده امروز با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است، وارد بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس شده و در روند خدمت رسانی به ایرانیان مقیم اختلال ایجاد کرده است.

با صحبت‌های انجام شده با این فرد نهایتا قانع شده و بخش کنسولی سفارت را ترک کرده است. پس از خروج از ساختمان سفارت ایران نهایتا پلیس این فرد را دستگیر کرده است.

طبق اعلام سفارت ایران در پاریس این فرد همان شخصی است که مدتها قبل در مقابل درب سفارت ایران لاستیکی را به آتش کشیده است. وی پیشتر دادگاهی شده بود و حکم اولیه علیه او صادر شده بوده است.

اعضای بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس در سلامت کامل هستند و هیچ خسارتی به بخش کنسولی وارد نشده است.

کد خبر 845591 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و فرانسه فرانسه

دیگر خبرها

  • تهدید به انفجار کنسولگری ایران در فرانسه / انتحاری قلابی بازداشت شد
  • توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی در پاریس
  • توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • توضیحات سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • اعلام جزئیات حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس
  • نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس
  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!