Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی در گفتگ با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری  توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره ای باسکول های وسایل نقلیه چرخدار جاده ای بر اساس استاندارد ملی  بیش از ۸۰ باسکول ثابت همکف در استان ایلام را مورد آزمون قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این مطلب افزود: در این مرحله آزمون صحت کار بیش از ۸۰ باسکول ثابت همکف استان توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد انجام شده است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۰۰مورد نمونه در آزمایشگاه های این اداره کل و آزمایشگاه های همکار مورد آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد ایلام اظهار داشت: این نمونه ها شامل محصولات واحدهای تولیدی استان و نمونه های اخذ شده از مراکز عرضه و بازار مصرف سطح استان می باشد که در آزمایشگاه های صنایع غذایی، شیمیایی، صنایع ساختمانی و معدنی، و میکروبیولوژی این اداره کل توسط کارشناسان استاندارد جهت مطابقت با استاندارد ملی مربوطه مورد آزمون قرار گرفته اند.

کد خبر 4726001

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد ایلام استانداردسازی هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند سانحه تصادف ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت گفت: پشت سر زنده‌یاد سلحشور خیلی حرف‌ها می‌زدند اما من و همسرم سه سال با ایشان کار کردیم و به ما ثابت شد یکی از انسان‌های والایی که در کار هنری ما حضور داشتند، ایشان بود. فرج‌ا.. سلحشور فراتر از معنای آدمی، انسان بود. انسانیت او برای ما ثابت شد. می‌گویند اگر می‌خواهی کسی را بشناسی با او همسفر و هم‌غذا شو. ما سه سال با ایشان همسفر و هم‌غذا بودیم.

پاک نیت در گفت و گو با جام جم ادامه داد: به خاطر سریال یوسف پیامبر(ع) هر روز مسافت طولانی را با هم می‌رفتیم و ۳ ــ ۲ وعده‌ کنار هم غذا می‌خوردیم. نوع بینش‌اش نسبت به افرادی که با او کار می‌کردند انسانی بود. مثلا به مدیرتولید می‌گفت روزی که هنروران حضور دارند بهترین غذا را بدهید. من ندیدم تهیه‌کننده‌ای چنین کند.

پاک نیت افزود: من باور دارم نباید درباره انسان‌ها پیشداوری مثبت و منفی کرد. سعی می‌کنم با آدم‌ها تجربه کنم. با همه آدم‌ها کار کنم. متن، حرفه‌ای‌بودن و اخلاق کارگردان برایم خیلی مهم است. آدم بااخلاق افرادی را دور خود جمع می‌کند که سالم هستند. ایشان نسبت به انتخاب آدم‌ها خیلی دقت داشت. آدم دیگر چه چیزی از یک کارگردن یا تهیه‌کننده می‌خواهد؟ مردم خیلی چیزها می‌گویند اما نباید گوش داد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889100

دیگر خبرها

  • فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • بنیاد جهان، غیر مادی است/ حکمت، گمشده انسان