Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه امروز تیم‌های ملی ایران و جمهوری آذربایجان از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

هر ۲ تیم از قدرت‌های برتر فوتسال جهان محسوب می‌شوند. ایران با قرار گرفتن در جایگاه سوم و جمهوری آذربایجان با قرار گرفتن در رده سیزدهم رنکینگ جهانی نشان می‌دهند که هر ۲ برای کسب بهترین نتایج در این تورنمنت حاضر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی که در کشور کلمبیا برگزار شد در گروه ششم با تیم جمهوری آذربایجان همگروه بود. این ۲ تیم در یک بازی زیبا و دیدنی به نتیجه تساوی ۳ - ۳ رضاست دادند. تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ما به عنوان تیم دوم بعد از اسپانیا به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد و تیم ملی کشورمان به عنوان تیم سوم موفق شد به مرحله بعد برسد.

بیشتر بخوانید: ایران – قزاقستان/ مصاف دو قدرت فوتسال جهان در روسیه

تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در پایان در بین ۴ تیم برتر رقابت‌های جام جهانی کلمبیا قرار بگیرد و تیم ملی جمهوری آذربایجان در مرحله حذفی مقابل تیم قدرتمند پرتغال شکست خورد و حذف شد. جمهوری آذربایجان سابقه نائب قهرمانی در اروپا را در کارنامه دارد و هم اکنون یکی از بهترین تیم‌های مطرح اروپا است. بازی با این تیم می‌تواند برای تیم ملی فوتسال کشورمان مفید و مؤثر باشد.

حال ۲ تیم ایران و جمهوری آذربایجان بار دیگر قرار است مقابل هم قرار گیرند، اما این بار در چارچوب یک دیدار تدارکاتی و دوستانه. تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی آماده می‌کند.

حضور در رقابت‌های چهارجانبه آستاراخان محک بسیار خوبی برای فوتسال کشورمان است تا با آمادگی هر چه بیشتر خود را آماده جام ملت‌های آسیا کند. هر سه تیم قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه از بهترین تیم‌های جهان هستند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال کشورمان ایران را به مقصد روسیه ترک کرد

همچنین محمد ناظم الشریعه سرمربی موفق تیم ملی فوتسال کشورمان رکورد ۲۹ بازی بدون شکست را ثبت کرده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد