Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از پایان دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

«با تقدیر و تشکر از همه زحمتکشان مسابقه بزرگ شهرآورد تهران و هواداران تیم‌های بزرگ پایتخت که در یک روز غیر تعطیل برای تماشای مسابقه تیم محبوبشان در ورزشگاه حاضر شده و نهایت همکاری را با مقامات مسئول داشتند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قبل از رویت گزارش کتبی مقامات محترم مسابقه و صرفاً با مشاهده مستقیم مسابقه از تلویزیون و رصد حواشی آن از طریق رسانه های زحمتکش به استناد مواد ۹،۱۶ و ۱۰۰ مقررات انضباطی اطلاعیه زیر را صادر می کند:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص رفتار غیر ورزشی آقای فرشاد احمدزاده مبنی بر شروع درگیری و برخورد فیزیکی در مسابقه حساس شهرآورد که اگر مدیریت نمی شد می توانست به لطمات جبران ناپذیری منتهی شود به شرح رای جداگانه قرار دستور موقت صادر شد که به ایشان ابلاغ خواهد شد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از شرکت در مسابقات تیم خود محروم هستند و فرصت دفاع به او داده خواهد شد و منتظر تنبیهات شدید انضباطی باشند.

۲ .در خصوص رفتار آقای علی کریمی قطع نظر از تنبیه داور با کارت قرمز، ایشان نیز باید پاسخگوی خطای شدید و رفتار غیر ورزشی خود باشند.

۳‌. آقایان شجاع خلیل زاده، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد حسین کنعانی زادگان نیز حسب مورد باید در خصوص رفتار های غیر ورزشی نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری پاسخگوی رفتار خود در کمیته انضباطی باشند.

۴. از آقای سیامک نعمتی به خاطر رعایت بازی جوانمردانه در شرایط خاص مسابقه که بازیکن حریف مصدوم شده بود تقدیر به عمل می‌آید.

۵. از آقایان وریا غفوری کاپیتان استقلال و احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس نیز به جهت رفتار ارزشمند در طول مسابقه و رفع تشنج در لحظات حساس مسابقه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

سایر تصمیمات راجع به حوادث انضباطی احتمالی در زمان های قبل ،حین و بعد از مسابقه از جمله رفتارهای غیر ورزشی برخی تماشاگران از هر دو تیم نیز پس از وصول گزارش های مقامات مسئول در کمترین زمان ممکن  به اطلاع خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر که روز گذشته برگزار شد با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

کد خبر 4726005 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی