Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: وزارت صمت برنامه‌ای برای تامین مواد اولیه صنعت پوشاک ندارد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارشناسان صنعت پوشاک کشور معتقدند: مهمترین مسئله در صنعت پوشاک کشور نبود برنامه ریزی در حوزه تسهیلات و سرمایه در گردش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه محرابی مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولوزی وزارت صمت در این باره گفت: امسال در برنامه‌ای که بر این اساس در وزارت صمت هدفگذاری شده، افزایش ظرفیت تولید، تثبیت و پرکردن ظرفیت‌های خالی، بازسازی و نوسازی واحدها، دیده شده و ذیل این‌ها بررسی منابع اولیه، تکنولوژی روز، بررسی بازار و برندسازی کالا اهمیت دارد.

او سپس به 4 محور اشاره کرد که به تولیدِرقابت پذیرِ صادرات محور می‌انجامد.

بهرام حوالی شهریاری نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک هم با بیان اینکه در کشور ما فضا برای رشد صنعت پوشاک آماده است، گفت: مهمترین مسئله در صنعت پوشاک نبود برنامه ریزی در حوزه تسهیلات و سرمایه در گردش است.

او افزود: در یکسال اخیر که به دلیل تدابیر اندیشیده شده و از جمله آن‌ها ممنوعیت ورود کالای قاچاق، فضا برای این صنعت هم بهتر شده؛ دو مسئله مهم را مطرح کردیم که یکی سرمایه در گردش واحد‌های پوشاک بود که به دلیل افزایش نرخ ارز و به تبع آن، کاهش توان واحد‌های صنعتی؛ در خواست کردیم با تخصیص تسهیلات ارزان قیمت، کاهش سرمایه در گردش به سرعت جبران شود.

شهریاری افزود: بحث دیگر دسترسی به مواد اولیه بود که برای رقابت با محصولات خارجی این دسترسی باید با سهولت و سرعت صورت بگیرد؛ اما متاسفانه تاکنون وزارت صمت برنامه‌ای را اعلام نکرده است.

«ایرانی بپوش»|بزرگترین مصرف‌کننده چادر مشکی جهان فقط یک کارخانه دارد«ایرانی بپوش»|فروش چادرمشکی 25دلاری با قیمت 1میلیون تومان در بازار ایران«ایرانی بپوش»|50 درصد ظرفیت پوشاک کشور خالی است/ امکان اشتغالزایی برای 1.5 میلیون نفر«ایرانی بپوش»|18 قوت و فرصت صنعت پوشاک/ چگونه صنعت نساجی ایران رتبه 3 منطقه را کسب کند؟«ایرانی بپوش»| دولت چه‌بلایی سر نساجی آورد؟ کارخانه‎ای که از "صادرات" روسری به "تولید 20درصد ظرفیت" رسید

 

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق پوشاک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق پوشاک قاچاق پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است