Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:42:28 GMT

مالدیو برابر فلسطین هم زانو زد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۴۵۰

مالدیو برابر فلسطین هم زانو زد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ تیم ملی فلسطین در این دیدار با نتیجه پرگل چهار بر یک مالدیو را شکست داد.

عیهم حمدون ذخیره طلایی مالدیو در دقیقه ۴۹ نخستین گل این تیم را در این دوره از مسابقات به ثمر رساند.

اما در دقیقه ۵۶  مالک الشربتی تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه با ضربه سر محکم توانست بازی را برای تیم فلسطین در این دیدار به تساوی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۶ ضربه محکم المفنا خدیرات با مهار ناقص سنگربان مالدیو با برخورد به طاق دروازه به گل تبدیل شد تا فلسطین به دومین گل خود در این بازی برسد و دقیقه ۷۸ بها الوایسه گل سوم فلسطین را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲ وقت اضافه پایان بازی (۲+۹۰) نیز فواد عطال سومین گل فلسطین را وارد دروازه مالدیو کرد.

تیم ملی فلسطین با ترکیب مالک عباسی، علی السواحی، راکان خلیل، عبدالله شریته(از دقیقه ۸۰ – بها اوایسه)، عیسی مشعل، احمد شدید، قصی امیرا،  فواد عطال، المفنا خدیرات (از دقیقه ۵۷ – برا شویکی)، احمد زقیب و محمد زارو (از دقیقه ۵۱- مالک الشربتی)در این مسابقه حاضر شد.

ترکیب تیم ملی مالدیو را نیز  یوسف یونان امیر، افصال محمد(از دقیقه ۲۱- ایان حسن)، احمد محمد، حمید حسین، محمد سعین سلیم، محمد فضیل (از دقیقه ۷۹ – شیما عبدالشکور) ، محمد ختان آدم، حسن ازوموعلی، احمد رائول اسد، احمد ایراس و محمد ابان ابراهیم (از دقیقه ۲۵- عیهم حمدون) تشکیل دادند.

"مغولچای پچری" به همراه "اپچیت نوفان" از تایلند و "فام مان لانگ" از ویتنام قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

هر ۲ تیم پس از این مسابقه با رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا وداع کردند.

فلسطین با یک برد برابر مالدیو، تساوی مقابل افغانستان و شکست برابر تیم ملی کشورمان و مالدیو با سه باخت برابر ایران، افغانستان و فلسطین از دور مسابقات کنار رفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت زمین فلسطین فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!

به گزارش "ورزش سه"، همان سناریو و هدفی یکسان برای تراشتگن. گلر آلمانی با هدف پشت سر گذاشتن بهترین رکورد کلین‌شیت خود به سانتیاگو برنابئو باز می‌گردد. رکوردی که دقیقا فصل گذشته مقابل رئال مادرید از رسیدن به آن باز ماند. این ملی پوش آلمانی در فاصله 53 دقیقه‌ای تا رسیدن به رکورد بهترین کلین‌شیت خود است. فصل قبل این بنزما بود که دروازه‌بان بارسا را ​​متوقف کرد.

در فصل 23-2022 که تراشتگن در آن برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به بارسلونا به جایزه زامورا رسید (بهترین گلر فصل)، او دقیقه 6 بازی با سوسیداد یک گل از ایساک دریافت کرد و سپس برابر وایادولید، سویا، کادیز، الچه، مایورکا و سلتا کلین‌شیت کرد. تا اینکه ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا در سانتیاگو برنابئو رسید. در دقیقه 12 بنزما رئال را پیش انداخت و تراشتگن روی رکورد 636 دقیقه کلین‌شیت ماند. او حالا رکوردش 583 دقیقه است و اگر 54 دقیقه مقاومت کند، رکورد شخصی خود را بهتر خواهد کرد.

در این فصل، یاگو آسپاس آخرین بازیکن لالیگا بوده که موفق به گلزنی برابر تراشتگن شده است. این بازیکن گالیسیایی در دقیقه 47 بازی در بالاییدوس گلزنی کرد و از آن زمان، بارسلونا با تراشتگن برابر ختافه، اتلتیک، مایورکا، اتلتیکو مادرید، لاس پالماس و کادیز گلی دریافت نکرده است. 

چالش تراشتگن در حال حاضر رسیدن به چیزی است که سال گذشته در برنابئو نتوانست به آن دست یابد. رکورد کلین‌شیت در بارسا با 722 دقیقه به کلودیو براوو اختصاص دارد که در فصل 15-2014 ثبت شد.

دیگر خبرها

  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!