Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها، برگزاری اردوهای جهادی، نواختن زنگ مهر حسینی در مدارس، همایش بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی با انتقاد از این‌که برخی اداره ها در شهرستان کاشمر در خصوص آذین‌بندی و نصب بنر و پرچم در هفته دفاع مقدس اقدامی انجام نداده‌اند ادامه داد: دفاع مقدس، مختص یک سازمان یا یک مجموعه نیست بنا بر این با توجه به این‌ که برابر دستورالعمل همه اداره ها و نهادها باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند انتظار این است که همه ایفای نقش فعالی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: حماسه دفاع مقدس باید زنده نگه‌داشته شود زیرا نیاز داریم این حماسه جاودان به نسل‌های جوان منتقل شود و آنان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

یعقوبیان افزود: ملت ایران به دنبال صلح، آرامش و آزادی برای همه ملت‌هاست و هیچ گاه جنگ طلب نبوده است بلکه در هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر تجاوز دشمن از کیان کشور دفاع کرده است.

وی ادامه داد: باید با همان روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت که در دوران دفاع مقدس در جامعه وجود داشت امروز از نظام  و کشور در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنیم.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی کاشمر هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود