Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهوری گفت که صادر نکردن ویزا از سوی آمریکا به همراهان روحانی ناشی از تاثیر سفر رئیس جمهوری و وزریر امور خارجه بر افکار عمومی جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهوری گفت که صادر نکردن ویزا از سوی آمریکا به همراهان دکتر روحانی ناشی از تاثیر سفر رئیس جمهوری و وزریر امور خارجه بر افکار عمومی جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«پرویز اسماعیلی» افزود: این اقدام آمریکا به علت نگرانی آن‌ها از بازتاب وسیع حضور دکتر روحانی و وزیر خارجه در سازمان ملل و تاثیرگذاری مصاحبه‌ها و سخنرانی آنها است.

 

رئیس جمهوری برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، فردا دوشنبه اول مهرماه به نیویورک سفر می کند.

 

پیش از این محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه گذشته عازم نیویورک شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد گراميداشت هفته دفاع مقدس اربعین حسینی نماز جمعه پرویز اسماعیلی ویزا رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل روز سه‌شنبه هشدار داد که این رژیم با بدترین بحران خود از زمان تاسیسش مواجه است.

به گزارش مشرق، «موشه یعلون» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل هشدار داد که اسرائیل با بدترین بحران خود از زمان تاسیسش مواجه است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «نتانیاهو برای بقای سیاسی خود آماده قربانی کردن گروگان‌ها در غزه است».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

آمریکا تهدید کرده بود در صورتی که متن پیش نویس قطعنامه تعدیل نشود و عبارت آتش‌بس دائم با آتش‌بس تغییر نکند، این قطعنامه را رد خواهد کرد.

سرانجام پس از انجام تعدیل، این قطعنامه با رای مثبت ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل و رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بولتون: ترامپ مصمم به خروج از ناتو است
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌های آمریکا و غرب به اوکراین شد
  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است