Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:29:52 GMT

استفاده از هلی‌شات برای کنترل بهتر ترافیک پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۷۲۱

استفاده از هلی‌شات برای کنترل بهتر ترافیک پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پلیس پایتخت صبح امروز در برنامه خبری پلیس راهور پایتخت که به مناسبت آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس، به منظور نظارت بر روند کنترل ترافیک برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه پلیس پایتخت امروز تمام توان و امکانات خود را برای داشتن وضعیت مطلوب ترافیکی اول مهر به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که داشتیم و تجارب سال‌های قبل، احتمال می‌دادیم بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش ترافیک در این روز داشته باشیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: تا این لحظه وضعیت ترافیکی مطلوبی را در تمامی معابر پایتخت داشته‌ایم و تمامی همکاران ما در کلانتری‌ها، یگان امداد و ... برای برقراری وضعیت مطلوب در خیابان‌ها، به کمک پلیس راهور آمده‌اند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس از ۵ صبح در خیابان‌ها حضور داشته و بر روند وضعیت ترافیکی نظارت کرده است، البته این نکته را ذکر کنم که در برخی نقاط، وضعیت ترافیکی نسبت به سال گذشته بهتر است.

به گفته وی، در مقایسه با دوشنبه هفته گذشته، وضعیت ترافیک در معابر پایتخت کمی افزایش داشته، البته یگان‌های مختلف انتظامی در تمامی نقاط شهر حضور دارند تا اگر لازم شد، بتوانند وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: پلیس راهور پایتخت از امروز به منظور مدیریت بهتر ترافیک در معابر تهران و برخی نقاطی که دارای دوربین نظارتی نیستند، به هلی‌شات مجهز شده است.

رحیمی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نامی راننده سرویس مدارس در سامانه «سپند» گفت: تا امروز بیش از ۱۵ هزار راننده سرویس مدارس سامانه «سپند» ثبت‌نام کرده‌اند؛ به سایر رانندگانی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، توصیه می‌کنم هر چه زودتر در روزهای اویل مهر، به این سامانه مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه با مدیران مدارس اتمام حجت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظفند صلاحیت فردی که به عنوان راننده سرویس مدارس انتخاب می‌کنند و همچنین خودروی این فرد را بررسی و تائید کنند.

کد خبر 4726027 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک اول مهر سرویس مدارس سردار حسین رحیمی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی دادگاه عملیات امداد و نجات اربعین 98 کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محور‌های استان کردستان هستیم.

وی افزود: آزادراه قزوین-کرج-تهران (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و پل کلاک)، محور شهریار-تهران (میدان معادن تا شهر قدس) ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محور‌های خرم آباد_ پلدختر، بمپور _بهشت آباد، دلگان_ بمپور، فنوج _کتیچ، چاهان _ زرآباد، نیکشهر _ چابهار- فیروزآباد _ بمپور، دلگان_ زهکلوت، قصرقند _ نیک شهر، مهرستان _ سوران، مهرستان_ ایرانشهر، مهرستان_ سرباز، رودبار_ ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن آباد مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور