Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت زهرا کودک ۲۱ماهه مفقود شده در محله قلعه نو در شهرری گفت: بعد از اعلام خانواده نیروهای پلیس تلاش خود را برای یافتن این کودک آغاز کردند همچنین با استفاده از سگ‌های جستجو و همچنین تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در دو زمینه تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه که در فیلم‌ها مشاهده می شود این است که کودک خود از منزل خارج شده و در فیلم ربایشی مطرح نیست.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: : یک کانال آب نیز در این محله است که یک احتمال وجود دارد کودک درون این کانال سقوط کرده باشد اما ما چند گزینه دیگر هم در این خصوص را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

لطفی درباره سابقه پدر و مادر گفت: پدر و مادر سابقه خاصی ندارند و به کسی نیز در این زمینه مظنون نیستند.

وی ادامه داد: این کودک دوشنبه هفته گذشته مفقود شده است و گزینه جدی ما سقوط در کانال آب است اما امیدواریم در کانال نیفتاده باشد چراکه در این صورت سرانجامش مشخص است.

رییس پلیس آگاهی درباره کمک مردم به این خانواده گفت: ما از شهروندان خواستیم تا چنانچه اطلاعی از این کودک دارند به ما اطلاع دهند. متاسفانه تاکنون دو مورد تماس گرفته شده است اما هر دو مزاحمت بوده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال هیچ مورد ربایش کودک در تهران نداشتیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل نگهداری خودوری قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری سواری BMW قاچاق در داخل پارکینگی واقع در خیابان فدائیان اسلام مخفی شده است که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس قرار است تا تحویل مشتری شود.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل پارکینگی عمومی بوده که یک دستگاه خودوری سواری BMW سفید رنگ فاقد پلاک در این محل پارک و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو بیش از ۵ میلیارد تومان ارزش دارد، تصریح کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897346

دیگر خبرها

  • کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر
  • آمار ۴۱ درصدی متوفیان تصادفات شهر تهران در سال ۱۴۰۲
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران