Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در نودمین دربی پایتخت، گفت: این بازی به جز ۱۵ دقیقه اول و ۱۰ دقیقه آخر چنگی به دل نزد. هر دو تیم سردرگم بودند ولی در بعضی از مسابقات مثل دربی فقط بردن مهم است که پرسپولیس به آن دست یافت. لزوما اینطور نیست که باید همیشه قشنگ بازی کرد و سه امتیاز را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در این بازی تاکتیک خاصی ندیدیم و جریان مسابقه احساسی شده بود. کاری هم از دست استراماچونی و کالدرون سرمربیان دو تیم بر نمی آمد. یک مقدار حضور بازیکنان جدید هم باعث شد تا مسابقه خشن شود.

بزیک یادآور شد: دیگر از امروز هیچکس نمی گوید دربی قشنگ بود یا نه. همه از سه امتیازی حرف می زنند که خوشبختانه پرسپولیس به آن رسید. این برد می تواند در ادامه کار به پرسپولیس کمک زیادی کند.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ضعف خط حمله این تیم تاکید کرد: علی علیپور و جونیور هنوز با هم هماهنگ نشده اند و نیاز به زمان دارند. علیپور در ایران به آنچه که می خواسته، رسیده است. فوتبال بازی انگیزه هاست و شاید مخالفت باشگاه با جدایی این بازیکن و ماندنش در پرسپولیس نیاز به زمان داشته باشد تا علیپور به شرایط گذشته بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال موفق شد با یک گل استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و با ۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. استقلال هم با ۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

کد خبر 4726019 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دربی ادموند بزیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال

محمدحسین اسلامی درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم