Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ،فرحناز قائد امینی طی پیامی آغاز سال تحصیلی 99-98 را به جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای آنها تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

به نام خداوند لوح و قلم         
حقیقت نگار وجود و عدم

سپاس و ستایش مخصوص پروردگار بزرگ است که خود اوّلین معلم عالم آفرینش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سرآغاز برگریزان پاییز هزاررنگ که مزیّن به شور حسینی است و در طلیعه مهر مهربان که قاصدک ها، خبر از بازگشایی مدارس می دهند، بر روح بلند امام خمینی (قدّس الله نفسه الزّکیه)، بزرگ معمارانقلاب اسلامی که تعلیم و تعلّم را عبادت برشمرد و معلّم و مدرسه را مبدأ سعادت و شقاوت دانست، درود می‌فرستیم و یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه دانش آموزان و معلّمان شهید را گرامی می‌داریم .

مهرماه، فصل رویش مهربانی و خردورزی، با گام‌های بزرگ و اندیشه‌های پاک و سترگ است.معلمان و دانش آموزان دربنیادی‌ترین نهاد تعلیم وتربیت، با همدلی، موجبات تعالی کشور را به منظور نیل به حیات طیبه و دستیابی به قله‌های رفیع دیانت و دانایی بر دیباچهقاموس تاریخ می‌نگارند، چنانکه رهبر فرزانه انقلاب ،آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانستند.

ریاست محترم جمهور نیز ارتقای فرهنگ، اخلاق، دینداری و ظهور همه پیشرفت‌ها را در سایه سار «مدرسه» و «معلّم» ممکن دانسته و آموزش و پرورش را نقطه آغاز حل و فصل اساسی مشکلات کشور معرفی نمودند .

آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با ایجاد زیرساخت‌های لازم بر اساس سند تحوّل بنیادین که تنها سند راهبردی و نقشه راه نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی است ،همه مساعی خود را به کار گرفته تا با همراهی مربّیان و معلّمان فرهیخته، مدیران توانمند و اولیای ارجمند، با اهتمام جدی به ساحت‌های اخلاقی و دینی، سلامت و تربیت بدنی، علم و فنّاوری،  حرفه‌ای و اقتصادی، زیبایی‌شناسی و هنری و اجتماعی و سیاسی ، به پرورش نسلی توانمند و متخلّق به فرهنگ ایرانی و اسلامی بپردازد.

بدون تردید معلّمان ، این سرمایه های عظیم انسانی ، اصلی‌ترین رکن تحقق برنامه‌های تحوّلی آموزش و پرورش در مدرسه می‌باشند که با همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیل گر دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش باشند.

اینک در سالی که مزیّن به نام «رونق تولید » است، مهرماه زیبا را با  توسل به وجود مقدّس امام حسین علیه السّلام  و با گام‌های مصمّم آغاز نموده، امیدوارم با توکل به ذات کبریائی خدای حکیم  و با پیوند علم و ایمان  و همچنین با جهت گیری‌های عقلانی واهتمام معلمان فرزانه و دانش آموزان عزیز، مسیردانایی و توانایی  را تا فتح  قلّه‌های رفیع عافیت و سعادت بپیمائیم.

امید است در سال تحصیلی جدید، که با شعار «مدرسه زیربنای توسعه پایدار» آغاز می گردد، در ظلّ عنایات الهی و توجّهات حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) و با ابتنا بر کاربست «تدبیر» در کلّیه امور، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور، تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش و بسط «امید» در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید   
 هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

46

کد خبر 1302475

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی دونالد ترامپ حسن روحانی ایالات متحده آمریکا مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری