Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد خرید بلیت الکترونیک برای کلیه هواداران الزامی و ورود آن‌ها به ورزشگاه تنها با در دست داشتن پرینت بلیت الکترونیک یا تصویر آن بر روی موبایل خود به همراه کارت ملی جهت ثبت بارکد خوان گیت‌ها امکان‌پذیر است.

باشگاه ذوب‌آهن از کلیه هواداران خواسته است از آوردن وسایل همراه مانند کوله‌پشتی، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، بطری آب و وسایل ممنوعه مانند اسپری، ادکلن، دخانیات، فندک، وسایل دودزا و محترقه و سایر موارد جداً خودداری کند چرا که از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از هواداران خواسته شده با توجه به فروش بلیت الکترونیکی مسابقه، صرفاً از طریق سایت و سامانه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هواداران از حضور بدون داشتن بلیت مربوطه در ورودی‌های ورزشگاه در روز مسابقه جدا خودداری نمایند، زیرا تنها راه تهیه بلیت مسابقه مراجعه به درگاه الکترونیکی خرید بلیت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان است و درمحل ورزشگاه هیچ‌گونه بلیتی فروخته نخواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال الکترونیک بازی ذوب آهن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول حاضر به عقب‌نشینی نشد؛ قیمت بلیت بازی‌های خانگی ۲ درصد افزایش می‌یابد

هواداران لیورپول از فصل آینده باید بهای بیشتری را برای تماشای بازی‌های تیم محبوب خود در ورزشگاه آنفیلد بپردازند.

لیورپول اعلام کرد که با وجود اعتراض هواداران، طرح افزایش قیمت بلیت بازی‌های خود را لغو نخواهد کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، لیورپول تایید کرد که افزایش دو درصدی قیمت بلیت بازی‌های این تیم برای فصل آینده پا بر جا خواهد ماند؛ هرچند، تغییراتی در نحوه ارتباط باشگاه با هواداران صورت خواهد گرفت. هواداران لیورپول پیش از این نسبت به افزایش قیمت تمام بلیت‌های تیم محبوب خود ابراز نگرانی کرده بودند که این منجر به برگزاری جلسه‌ای بین باشگاه و هیئت نمایندگان هواداران در چند روز گذشته شد.

با وجود افزایش قیمت بلیت‌های بازی‌های خانگی، دو طرف توافق کردند که تا زمانی که تعامل «معنادارتری» بین لیورپول و هیئت نمایندگان هواداران صورت نگیرد، هزینه‌های عضویت در کانون هواداری باشگاه افزایش نخواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • لیورپول حاضر به عقب‌نشینی نشد؛ قیمت بلیت بازی‌های خانگی ۲ درصد افزایش می‌یابد