Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای جمهور ترکیه و آمریکا در گفتگویی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای رایزنی کردند.

اخبار بین‌الملل- بر اساس این گزارش، ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه ای از گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان و دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی خبر داد.

بنا بر گزارش آناتولی، اردوغان روز شنبه به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شده و قرار است در حاشیه این نشست با ترامپ دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان مجمع عمومی سازمان ملل نیویورک ترکیه رجب طیب اردوغان سازمان ملل آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی میان «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر و «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

بر اساس این بیانیه روسای جمهور مصر و فرانسه در این تماس تلفنی تحولات غزه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس فوری و مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ماکرون و السیسی تحولات منطقه و تنش‌های اخیر را نیز مورد رایزنی قرار دادند و نسبت به خطر لغزش منطقه به سوی عدم ثبات هشدار دادند.

همچنین بر اساس این بیانیه ماکرون و السیسی طی این تماس تلفنی تاکید کردند که باید به راه حلی عادلانه برای حل و فصل مساله فلسطین دست یافت.

نهاد ریاست جمهوری مصر در ادامه بیان کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر راه برقراری ثبات در منطقه را راه حل دو دولتی عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6085707

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی