Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما با یک رویداد شوکه‌کننده آشنا هستید. مرگ شخصیتی که بین بازیگرش باشد، حتمی است. 

اخبار چهره ها - از «بازی تاج و تخت» که نقش ند استارک را بازی می‌کرد و سرش را زدند، تا «ارباب حلقه‌ها» که در آن به شخصیت برومیر جان بخشیده بود و سرانجامی به جز کشته شدن با پیکانی در سینه نیافت. 

این ماجرا آنقدر در آثار بین تکراری بود که دستمایه شوخی‌های بسیار در فضای مجازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به همین دلیل باشد که شان بین مدتی است شرطی جالب برای جلوی دوربین رفتن دارد. او می‌گوید: «نباید شخصیتی که نقشش را بازی می‌کنم، کشته شود.» 

او دلیل جالبی هم برای این کار دارد: «اگر قرار باشد دوباره بازی در این دست نقش‌ها را قبول کنم، داستان فیلم‌های قابل پیش‌بینی خواهد بود.»

شان بین درباره سرنوشت تلخ ند استارک در «بازی تاج و تخت‌» هم نظر جالبی دارد. او خوشحال است که ند استارک در پایان فصل اول کشته شد، چرا که دوست نداشت هفت سال در روند ساخت سریال گیر بیافتد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر هالیوودی بازی تاج و تخت بازیگر بازی تاج و تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 10 فیلم ستاه بازی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی محصول سال 1398 است. یک خانواده سه نفره پس از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنند. دعوا و مشاجرات فراوان زن و شوهر، باعث جدایی آنها می‌شود حال آنکه اثرات این مرافعه‌ و آسیب‌های طلاق پدر و مادر، تاثیر بسیار بدی روی دختر خانواده می‌گذارد. فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا، شبنم مقدمی، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی و سیده فاطمه شاهورانی در این فیلم مقابل دوربین معین مطلبی بازی کردند. بامداد افشار موسیقی متن این فیلم را ساخت و امیر ادیب‌پرور این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • نظریه محبوب؛ چپ‌پا‌ها کاشته‌زن‌ های بهتری هستند! / فیلم
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا