Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:50:38 GMT

ترین های هفته چهارم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۹۹۹

ترین های هفته چهارم لیگ برتر

به گزارش فارس، مسابقات هفته چهارم لیگ برتر از روز جمعه گذشته آغاز شد و شب گذشته با برگزاری دربی شماره 90 تهران به پایان رسید.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر:

تراکتور 1 - 0 گل گهرسیرجان 

شهر خودرو 0 - 1 فولاد  

پارس جنوبی جم 3 - 2 سایپا  

پیکان 6 - 2 ماشین‌سازی‌تبریز  

سپاهان 0 - 0 نفت‌ مسجدسلیمان  

نساجی مازندران 2 - 0 شاهین شهرداری‌بوشهر  

صنعت نفت آبادان 1 - 1 ذوب آهن 

استقلال 0 - 1 پرسپولیس

تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس پیش از بازی چهارم با 6امتیاز در میانه‌های جدول قرار داشت اما کسب سه امتیاز این بازی، قرمزهای تهران را 9امتیازی کرد و حالا شاگردان کالدرون در خودشان را در صد جدول لیگ برتر می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه نباید پیروزی ارزشمند فولاد در خانه شهرخودرو را نادیده گرفت، شاگردان نکونام دومین گل این فصلشان را بازهم بعد از دقیقه90 و این‌بار با ضربه شیمبا به ثمر رساندند تا خودشان را از انتها به میانه جدول برسانند. همچنین تیم پیکان نیز می‌تواند با جشنواره گل و رقم زدن پرگل ترین بازی فصل تاکنون، مقابل ماشین سازی تبریز در جمع بهترین‌های هفته قرار داشته باشد.

مربی هفته: کالدرون

بدون شک گابریل کالدرون با تعویض طلایی که انجام داد بهترین مربی هفته است. او با فرستادن یک جوان گمنام به زمین یک بازی حساس و مهم توانست سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و حالا تیم او روحیه بسیار بالایی برای ادامه کار در لیگ نوزدهم دارد.

ناکام هفته:استراماچونی

سریال ناکامی‌های استراماچونی تا هفته پنجم کشیده شد. خانه بردهای استقلال در فصل جدید هنوز خالی است و در راس این ناکامی نمی‌توان از نقش سرمربی این تیم چشم پوشی کرد. استراماچونی در حالی این هفته هم طعم شکست را چشید که تیمش می‌توانست با یک پنالتی حتی سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد اما بازهم در نیمه دوم مغلوب اندیشه سرمربی حریف شد تا اکنون تیمش را روی پله ماقبل آخر جدول ببیند.

بازی هفته:دربی 90

تقابل آبی و قرمز تهران اولین شهرآوردی شد که با خط خوردن روش سنتی بلیت فروشی برگزار شد. هیجانات این بازی همان چیزی بود که تماشاگران می‌خواستند. گل نشدن پنالتی و گل زدن بازیکن تعویضی دقیقا مایه‌های یک شهرآورد بودند، هرچند که این بازی گل‌های کمی داشت اما سه امتیاز آن برای مجموعه لیگ برتر بسیار مهم بود و تاثیر زیادی در رتبه بندی جدول داشت.البته از بازی پرگل پیکان مقابل ماشین سازی که با برد 6 بر 2 شاگردان فرکی به پایان رسید نباید به راحتی گذشت.

بازیکن هفته: مهدی عبدی

شاید اگر پای بازیکن گمنام به گل باز نمی‌شد و شهرآورد با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید، می‌شد از بیرانوند که با گرفتن یک پنالتی حساس تیمش را در بازی نگه داشت نام برد اما مهدی عبدی که به عنوان آقای گل امیدهای ایران به پرسپولیس آمد و شاید خودش هم انتظار نداشت دقایق زیادی برای تیمش در لیگ نوزدهم بازی کند، در درقیقه 80 وارد زمین مسابقه شهرآورد شد و در دقیقه 81 پا به توپ به محوطه جریمه استقلال زد. اعتماد به نفس و آرامش او باعث شد به خوبی از بین سه مدافع استقلال عبور کند و خودش را به دروازه حریف برساند. ضمن اینکه نباید از فریبرزگرامی(پارس‌جنوبی) و فراز امامعلی(پیکان) برای تیم‌هایشان دو گل زدند تا نقش پررنگی در کسب سه امتیاز بازی چهارم داشته باشند.

برترین گلزنان:

شهریار مقانلو (پیکان)- علی شجاعی (نساجی مازندران) و محمدرضا سلیمانی (سایپا) با سه گل زده در 4 بازی.

جدول لیگ برتر در پایان هفته چهارم:

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر بعد از هفته بیست و چهارم
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!