Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:51:50 GMT

تعمیر تاسیسات نفتی عربستان ماه‌ها طول می‌کشد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۰۹۳

تعمیر تاسیسات نفتی عربستان ماه‌ها طول می‌کشد

پس از حمله های چهاردهم سپتامبر که نیمی از تولید نفت عربستان را از بین برد، مقامات عربستان و پیمانکاران نفتی این کشور اعلام کردند ۱۰ هفته ای که مقامات آرامکو برای تعمیرات اعلام کرده بودند، تنها بخشی از زمان لازم برای این کار است. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وال استریت ژورنال، تعمیر تاسیسات نفتی آرامکو که هفته گذشته مورد حمله قرار گرفت، در شرایط اضطراری قرار دارد ولی بازگشت به ظرفیت کامل تولید احتمالاً ماه ها طول می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از حمله های چهاردهم سپتامبر که نیمی از تولید نفت عربستان را از بین برد، مقامات عربستان و پیمانکاران نفتی این کشور اعلام کردند 10 هفته ای که مقامات آرامکو برای تعمیرات اعلام کرده بودند، تنها بخشی از زمان لازم برای این کار است.

 یک مقام رسمی عربستان گفت هزینه این تعمیرات احتمالاً به صدها میلیون دلار برسد .شرکت آرامکوی عربستان برای عرضه در بورس آماده می شد که بزرگترین اتفاق در تاریخ این شرکت است.

 امین ناصر، مدیرعامل شرکت آرامکو تاکید کرد تولید در این شرکت تا پایان ماه جاری به شرایط معمول برمیگردد و تاسیسات نفتی تا پایان نوامبر به حداکثر ظرفیت تولید خود خواهند رسید.

 تصاویر ماهواره ای پس از حملات نشان داد که تاسیسات بقیق 17 بار مورد اصابت قرار گرفته و میدان نفتی خریص هم دو بار هدف موشک ها قرار گرفته است.

 محل اصابت موشک ها نشان می دهد هدف از این حملات وارد کردن حداکثر خسارت بوده است.

 این حملات موشکی 5% عرضه جهانی نفت را کاهش داده  و بیش از 5 میلیون بشکه  تولید نفت عربستان را کم کرده است.

 عربستان سعودی 10 درصد نفت جهان را تولید میکند. در حالیکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد این کشور را از وابستگی به نفت خارج سازد، آرامکو هنوز هم پولساز ترین منبع دولت عربستان است.

فشار دولت عربستان به ثروتمندان سعودی برای خرید سهام آرامکوعربستان|پیامدهای حملات به آرامکو: ترافیک نفتکش‌ها در بنادر و کاهش تولید نفت

 انتهای پیام/104

R7586/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نفت جهانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت جهانی نفت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک روش آسان برای تعمیر لامپ LED با کمک قوطی نوشابه (فیلم) تعمیر لامپ های LED با استفاده از قیچی (فیلم) نحوه تعمیر لامپ LED به روش برقکار انگلیسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)
  • ضرورت توسعه اقتصاد غیر نفتی
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم)
  • ورود ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی به جوانرود
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم