Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان به پیروزی‌های اخیر تیم فراری ایتالیا در گرندپری‌های بلژیک، ایتالیا و سنگاپور واکنش نشان داد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، لوئیس همیلتون، صدرنشین رده‌بندی فرمول یک 2019 معتقد است مرسدس می‌توانست فاتح گرندپری روز گذشته در سنگاپور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس همیلتون گفت: ما همانند یک تیم پیروز می‌شویم و می‌بازیم. اکنون تمام تیم مرسدس مورد حمله قرار گرفته و شکست در سنگاپور دردناک است زیرا به آسانی می‌توانستیم پیروز شویم. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی فراری بهتر است و باید این تیم را تحت فشار قرار دهیم. ما هنوز در رده‌بندی نهایی فرمول یک 2019 بهترین تیم هستیم و می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. باید تمام نیروی خود را در یک مشت جمع کنیم و به مبارزه در فرمول یک بازگردیم.

توتو وولف، رئیس تیم مرسدس نیز با با اشاره به ناکامی دوباره در گرندپری سنگاپور اظهار داشت: ما باید تمام زمان نگران تیم فراری باشیم زیرا آنها در چند گرندپری اخیر پیروز شدند. ما نمی‌‌توانیم فقط روی موفقیت‌های مرسدس در نیم‌فصل نخست فرمول یک تکیه کنیم و نظاره‌گر پیروزی دیگر تیم‌ها باشیم. زمانی که ساده بگیرید و آرام باشید موقعیت شما را به چنگ می‌آورند.

فتل، فاتح گرندپری سنگاپور شد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،   مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در توکیو ژاپن دنبال می شود. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت.

در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید بود.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند،چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.

فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره یانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند. نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است