Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: امروز هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به خاک ایران داشته باشد و علتش این است که ملت ایران تجربه‌ای، چون دفاع مقدس را دارد.

آیت الله سید احمد میرعمادی  بیان کرد: در هر جنگ دو سوال اساسی وجود دارد که اولین آن‌ها این است چرا این جنگ ایجاد شده و دومی نیز به مزایای این جنگ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب به اذعان خود آمریکایی‌ها جایگاه این کشور در منطقه به چالش کشیده شد و برای اولین بار کشوری مستقل و آزاد در برابر ابرقدرت‌های آن زمان ایستادگی کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: نظام سلطه گمان می‌کرد که با جنگ می‌تواند پایان کار جمهوری اسلامی را رقم بزنند، اما بنا بر فرامین الهی مبنی بر پیروزی مظلومان بر ظالمان، ایران در این جنگ پیروز بیرون آمد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی آزمونی سخت برای نظام بود، تصریح کرد: پیروز شدن در جنگ تحمیلی باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد و برای اولین بار پس از ۲۰۰ سال ایران در جنگی شرکت کرد و حتی ذره‌ای از خاک خود را از دست نداد.

او با ذکر این موضوع که پس از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب شاهد افزایش روز افزون قدرت کشور هستیم، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد و علتش این است که ملت ایران از تجربه دفاع مقدس بهره‌مند هستند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مهمترین ثمره پیروزی ایران در جنگ تحمیلی ایجاد جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه بود و امروز شاهد این هستیم که جبهه مقاومت آنچنان قدرتمند شده است که همگان اعتراف می‌کنند جبهه مقاومت تعیین کننده‌ترین عنصر در تحولات منطقه است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه می‌توان در یک کلام ثمره دفاع مقدس را تلاش برای دستیابی به تمدن اسلامی دانست، اظهار داشت: در شرایط حساس امروز کشور، بایستی قدرت و انسجام خود را روزانه افزایش دهیم.

انتهای پیام/ب

تعیین کننده‌ترین عنصر در تحولات منطقه جبهه مقاومت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت فقیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل، با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی دیدار کرد.

روزنامه دیلی شهادت ، رسانه رسمی حزب اسلامی آورده است کاظمی قمی به همراه سید حسن مرتضوی معاون سفارت و هیئت همراه با حکمتیار دیدار داشته است.

این روزنامه نوشته است که دو طرف درباره وضعیت کشور و منطقه بحث و گفت‌وگو کردند.

بر اساس گزارش ایراف، این دیدار در حالی انجام شده که طی هفته‌های گذشته تنش بین حکمتیار و مقامات دولت طالبان افزایش یافته بود.

پیش از این نیز، کاظمی قمی با امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دیدار داشته است.

 در این ملاقات، تحولات منطقه‌ای، تقویت منطقه‌ای و سایر موضوعات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار کاظمی قمی ضمن تشکر از حکومت سرپرست برای رفع موانع رسیدن آب هیرمند به سیستان، آب را یک عامل مهم در گسترش روابط دوجانبه عنوان کرده بود.

همچنین در این دیدار بر گسترش روابط حسنه براساس اصول حسن همجواری و همسایگی نیک در فضایی دوستانه تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه