Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:31:21 GMT

قطع ۵ ساعته گاز در فراهان ؛امروز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۱۴۸

قطع ۵ ساعته گاز در فراهان ؛امروز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طبق اعلام شرکت گاز استان مرکزی، به دلیل انجام عملیات ضروری بر روی شبکه گاز شهرفرمهین از مرکز شهرستان فراهان امروزدوشنبه یکم مهر ماه ۹۸ جریان گاز برخی نقاط این شهر از ساعت ۹ صبح قطع شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

بر این اساس جریان گاز جریان گاز مشترکان شهرک‌های قائم مقام و امیر کبیر شهر فرمهین از ساعت۹ الی ۱۴ قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت گاز استان مرکزی آمده است: از مشترکان گاز طبیعی واقع در این مناطق درخواست می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از بروز خطر‌های احتمالی، شیر اصلی گاز واحد خود را در تاریخ و ساعات قطع گاز به صورت بسته نگه دارند.

انتهای پیام / ج

قطع جریان گاز شهر فرمهین در روز دو شنبه یکم مهرماه ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مفتح‌زاده در دوره آموزشی تربیت مبلغ و کنشگر جمعیت گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از کشنگران جمعیت استان در دوره تربیت مبلغ جمعیت شرکت کردند که بعد از گذراندن دوره مقدماتی و امور تحقیقاتی حداقل ۴۰ نفر برای سپری کردن دوره تکمیلی انتخاب شده و سپس مجوز تبلیغ در حوزه جمعیت را کسب می‌کنند.
او افزود: افرادی که در این دوره شرکت کردند اشخاص فعال در ستاد مردمی جمعیت شهرستان‌ها و ۶۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره تربیت مبلغ جمعیت است که در سال ۱۴۰۳ مجوز به آنها داده می‌شود، گفت: کنشگر جمعیت اقدام به هوشیارسازی جامعه می‌کند.

مفتح‌زاده تصریح کرد: امروز بحران جمعیت به خصوص در استان مرکزی که جزء چهار استان آسیب‌دیده در حوزه جوانی جمعیت است مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • قطعی گاز در ارومیه