Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:59:29 GMT

آمادگی پلیس راهور در بازگشائی مدارس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۲۳۳

آمادگی پلیس راهور در بازگشائی مدارس

به گزارش برنا از ایلام :سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهارداشت:با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری و جهت تسهیل در تردد دانش آموزان و شهروندان گرامی پلیس راهنمایی و رانندگی  استان اقدام به برگزاری جلسات  هماهنگی با دستگاه های ذی مدخل در امر ترافیک و مسئولین ساماندهی سرویس مدارس منجمله  شهرداری ، آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان پرسنل ستادی و اجرایی و استقرار نفرات در معابر پر ترافیک و خیابانها و تقاطع های منتهی به مدارس تلاش دارد که محیط ایمن برای تردد دانش آموزان را فراهم نماید.

سرهنگ کوهزادی، به انتخاب والدین در سرویس مدارس اشاره داشت و افزود: جهت رفاه حال خانواده ها با معدود رانندگان سرویس مدارس که اقدام به ارتکاب تخلفاتی منجمله سوار نمودن سرنشین اضافه بر ظرفیت مجاز، فقدان معاینه فنی، فقدان مدارک لازم هستند به شدت برخورد می شود.

رئیس پلیس راهوراستان عنوان کرد: با موتور سیکلت سوارانی که قصد ایجاد مزاحمت در جلوی مدارس دخترانه را داشته باشند با همکاری عوامل انتظامی برابر مقررات برخورد خواهد شد.

او در پایان از  هم استانی های عزیز و رانندگان  درخواست کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  از  توقف های دوبله و توقف هایی که منجر به سد معبر در معابر و تقاطع های منتهی به مدارس می شود اکیدا خودداری و با خادمین خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی  که در معابر سطح شهر مستقر هستند کما فی سابق همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور خانواده رعایت قوانین و مقررات معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی