Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه صعود چندپله‌ای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی قزاقستان را حاصل حمایت فدارسیون و برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم دانست.

محمدحسین محبی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان را مطلوب ارزیابی و گفت: تیم ملی کشورمان دوسال پیش در رده سیزدهم و سال گذشته نیز در رده نهم رقابت‌های جهانی قرار گرفت، اما امسال با برنامه ریزی‌هایی که شده بود عملکرد بهتری داشتیم و به جایگاه چهارم این رقابت‌ها می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند شش کشتی گیر کشورمان از دور این رقابت‌ها حذف شدند و نتوانستند مدالی کسب کنند، اما آنها تلاش خود را کردند و گاها از جان مایه گذاشتند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه به کسب چهار مدال کشتی گیران آزادکار ایران در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت:  قطعا با ادامه این برنامه ریزی‌ها، روند روبه رشدی را در کشتی آزاد ایران خواهیم دید.

وی در ادامه بااشاره به به حذف بهمن تیموری، رضا افضلی و یدالله محبی کشتی گیران کرمانشاهی عضو تیم ملی در این رقابت‌ها، اظهارکرد: باوجود اینکه هرسه این کشتی گیران تلاش خود را کردند، اما عملکرد یدالله محبی را با دو پیروزی که در این مسابقات داشت، بهتر از رضا افضلی و بهمن تیموری دیدم.

محبی افزود: بهمن تیموری در مصاف با کشتی گیر ازبک شروع خوبی داشت و خوب پیش رفت، اما در دقایق انتهایی از نظر استقامت بدنی کم آورد و شکست خورد.

وی تصریح کرد: اگر کادر فنی تیم ملی روی بهمن تیموری کار کنند و استقامت بدنی این کشتی گیر را بالا ببرند، می‌تواند در سایر مسابقات گزینشی پیش رو سهیمه المپیک را بگیرد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار رضا افضلی برای گرفتن سهمیه المپیک دشوار است، یادآور شد: باتوجه به اینکه سن این کشتی گیر بالا رفته، امیدواریم در کرمانشاه از ظرفیتش برای مربیگری استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتی آزاد مسابقات جهانی کشتی 2019 قزاقستان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و تماشایی نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه وطنی مملو از هیجان و احساسات بود بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و امروز هم با یک نمایش حساب شده، موفق شدند تراکتور پر مهره را از پیش رو بردارند.

محمدرضا حسینی بعد از دوری از ترکیب اولیه امروز برای اولین بار در باشگاه نساجی با بازیکنان اصلی پا به چمن گذاشت. حسینی در دیدار امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها در قطع و بازپس‌گیری توپ به ویژه در میانه میدان، موثر ظاهر شد.

حسینی که از گل‌گهر سیرجان به نساجی انتقال پیدا کرد پیش از این در ذوب‌آهن و سپاهان هم توپ زده بود و در دیدار قبلی نساجی مقابل سپاهان هم دقایقی را به زمین رفت و نمایش خوبی هم در آن دیدار داشت تا الهامی را مجاب کند در این بازی از ابتدا او را راهی زمین کند. حسینی هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و با یک بازی کم نقص توانست پاسخ اعتماد الهامی را بدهد. نساجی مازندران باید در دیدار بعدی و در هفته ۲۵ به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

دیگر خبرها

  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد