Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران اعلام کرد که برای حل سه مشکل آلودگی هوا، پسماند و ترافیک از ایده‌های دانش‌آموزی استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه نواختن زنگ مهر در مدرسه البرز با بیان این‌که ساختمان مدرسه البرز یکی از آثار فاخر انتهای دوره قاجار و ابتدای پهلوی است که به مانند دارالفنون به نوعی شناسنامه آموزش و پرورش محسوب می‌شود، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اگر دانش‌آموزان بخواهند به مانند شما شهردار شوند چه توصیه‌ای دارید، گفت: این انتخاب‌ها خیلی با اراده آدم‌ها ارتباطی ندارد و معمولا در مسیر زندگی رخ می‌دهد، اما فارغ از این‌که دانش‌آموزان چه مسئولیتی بگیرند، باید بگوییم که هر کسی که مسیر علم و ادب را طی کند، موفق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که به جوانان توصیه کردم تا از این شور جوانی استفاده کرده و در مسیر ذخیره و تقویت علم و دانش قدم بردارند، اظهار کرد: امروز سرمشق دانش‌آموزان باید همان آموزه‌هایی باشد که از گذشتگان به ما ارث رسیده؛ چرا که ما کشور با قدمتی هستیم و بنا به توصیه بزرگان‌مان که گفته‌اند «توانا بود هرکه دانا بود»، باید این راه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شهر به چه میزان برای دانش‌آموزان مناسب‌سازی شده است، گفت: بحث مناسب‌سازی یک رده خاص را در بر نمی‌گیرد و شهر باید برای همه افراد اعم از زن، مرد، سالمند، جوان و غیره مناسب باشد. البته نمی‌توانیم بگوییم که شرایط ایده‌آلی داریم اما تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از ایده‌های خلاقانه دانش‌آموزان استفاده می‌کنید یا نه؟ گفت: همین‌جا اعلام می‌کنم که فراخوانی می‌گذاریم تا ایده‌های دانش‌آموزی در راستای حل مشکلات شهری را به ما ارائه دهند و ما از هر ایده دانش‌آموزان در راستای حل سه مشکل آلودگی هوا، پسماند و ترافیک استقبال کرده و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران