Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:19:14 GMT

جنایت خونین ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمنی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۲۹۷

ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز با بمباران منطقه‌ای در استان عمران در شمال یمن، پنج غیرنظامی را به قتل رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف عربی تحت رهبری سعودی، بامداد امروز- دوشنبه- منطقه «السواد» در استان عمران را هدف حملات قرار دادند و با بمباران مسجدی، 5 عضو یک خانواده را که به آنجا پناهنده شده بودند، به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ائتلاف سعودی از شب گذشته تا بامداد امروز این منطقه را در 11 نوبت بمباران کرد و در میان قربانیان این حملات، 2 کودک نیز به چشم می‌خورد.   عصر دیروز هم در جریان حمله ائتلاف متجاوز در منطقه «العادی» در بخش «حرف سفیان» دو غیرنظامی به شهادت رسیدند.   ائتلاف متجاوز سعودی از 25 مارس 2015، با آغاز جنگ همه‌جانبه علیه یمن که از آن از تسلیحات پیشرفته آمریکا و برخی کشورهای غربی استفاده می‌کند، ده‌ها هزار غیرنظامی یمنی را به کام مرگ کشانده و تاسیسات حیاتی این کشور را نابود کرده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح

ایران با نشان دادن توان بالای نظامی خود بسیاری از معادلات نظامی و امنیتی را در منطقه بر هم زد و همین مساله هم باعث آشفتگی مقامات رژیم اشغالگر قدس در عرصه تصمیم گیری شده است. 

انجام این عملیات شکوهمند رژیم صهیونیستی را به نقطه‌ای رساند که اضمحلال نظامی و امنیت این رژیم در نزد بسیاری از طرفداران و حامیان غربی اش از جمله کشور‌های اروپایی و ایالات متحده آمریکا کاهش داد و در حال حاضر در مورد توان رزمی و نظامی رژیم اشغالگر قدس تردیدی‌های زیادی وجود دارد و کسانی که تحولات منطقه را دنبال می‌کنند به مقامات اسرائیلی هشدار‌های لازم را داده است. 

ما در طول ۴۸ ساعت گذشته شاهد بمباران چندباره منطقه از سوی رژیم صهیونیستی بودیم. کاملا مشخص است که این رژیم برای جبران خسارات حیثیتی خود بعد از عملیات وعده صادق دست به چنین اقداماتی می‌زند. 

رژیم اشغالگر قدس در پی آن است تبعات و آثار منفی این عملیات را خنثی و اینگونه القا کند که امکان انجام تحرکات نظامی در منطقه رفح مانند ماه‌های گذشته برای او فراهم است، اما باید این نکته را توجه داشته باشیم که حمله به رفح هیچگاه از دستور کار رژیم صهیونیستی حذف نشده و فقط به دلیل وحشت از اتفاقات بعد از آن و پیامد‌های بعد از عملیات وعده صادق، یورش نظامی به این منطقه به تاخیر افتاده است.

این نکته حائز اهمیت است که طول نزدیک به ۲ ماه گذشته که عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و از شدت جنایات و نسل کشی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی به ظاهر کاسته شده آمادگی‌های نیرو‌های محور مقاومت در منطقه نیز چند برابر شده است.

در واقع در مقابل عملیات احتمالی رژیم صهیونیستی نیرو‌های محور مقاومت در منطقه کاملا این آمادگی را دارند تا ضربات شدیدتری و جبران ناپذیری را به پیکره نظامی رژیم اشغالگر قدس وارد کنند. به عبارت دیگر نیرو‌های مقاومت آمادگی کامل برای ورود ضربات بسیار شدید به نیرو‌های زمینی رژیم صهیونیستی در منطقه رفح را دارد و نسبت به این موضوع از انگیزه‌های کافی در حوزه روحی و روانی برخوردار است و همچنین به لحاظ نظامی هم توان خود را بالا برده است.

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها