Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:19:57 GMT

ویدئو / گردش در دریاچه طبیعی شورابیل

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۳۰۴

ویدئو / گردش در دریاچه طبیعی شورابیل

منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل یکی از جاذبه‌های مهم این شهر است. دریاچه به دلیل شور بودن آب، «‌شورابیل» نام دارد، اما حالا با افزودن آب شیرین به آن، پرورش ماهی قزل‌آلا و میگو در آن رونق پیدا کرده است. این دریاچه سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. دریاچه با داشتن امکانات اقامتی، رفاهی و تفریحی، یکی از مجموعه‌های گردشگری نمونه کشور محسوب می‌شود که طرح توسعه آن همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 38 MB

تصویربردار: موسی تقوی نمین / تدوینگر: جواد علیزاده

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دریاچه شورابیل گردشگری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش لادیز شهرستان میرجاوه یکی ازمناطق گردشگری و تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، بخش لادیز شهرستان میرجاوه یکی از مناطق گردشگری و تاریخی است که در طول سال بویژه درتعطیلات نوروزی پذیرای گردشگران زیادی از جاجای ایران اسلامی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پرویز آژ ریگی بخشدار لادیز گفت بخش لادیز به دلیل قرار گرفتن در کنار کوه تفتان و داشتن آثار تاریخی و طبیعی و گردشگری زیادی است و ما از ۲۵ اسفندماه در۳ نقطه در بخش لادیز سیاه چادر استقبال از مسافران نوروزی بر پا کردیم .

وی ادامه داد: آثار تاریخ و طبیعی مثل قبرستان ۷۰ملا و معماری صخره‌ای و غار و آبشار لادیز و روستا‌های هدف گردشگری تمین و سیاه جنگل از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی بخش لادیز می‌توان نام برد از همه هم وطنان می‌خواهیم در نوروز به بخش لادیز سفر و از جاذبه‌های دیدنی این منطقه دیدن کنند.

 

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان
  • استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر
  • بازدید بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان
  • «ماه‌نشان»؛ ۱۰۰ نشان اعجاب‌انگیز برای گردشگران
  • بیش از ٨۶٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • بخش لادیز شهرستان میرجاوه یکی ازمناطق گردشگری و تاریخی
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • (تصاویر) گردش نوروزی در ائل‌ گلی
  • تصاویر گردش نوروزی در ائل‌ گلی تبریز