Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:04:15 GMT

۷۰ درصد مطالبات چایکاران تنکابنی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۳۰۶

۷۰ درصد مطالبات چایکاران تنکابنی پرداخت شد

خسرو سیاسرنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از آغاز برداشت برگ سبز چای تاکنون دو هزار و ۷۰۰ تن برگ سبز چای از یک هزار و ۵۰۰ چایکار این منطقه خریداری و در کارخانه های چایسازی به ۶۱۳ تن چای خشک تبدیل شد.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار هکتار از باغ های منطقه به کشت چای اختصاص دارد ، اظهار داشت : دولت به منظور تشویق چایکاران قیمت برگ سبز درجه یک را کیلویی سه هزار و ۶۰۰ تومان و درجه دو را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۳۲ تا  ۴۴ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاسرنژاد از فعالیت ۱۷۸ کارخانه چایسازی در استان های گیلان و مازندران خبر داد و افزود : گیلان و مازندران ۲۵ الی ۲۸ هزار هکتار باغ چای دارند که ۹۰ درصد این باغ ها در گیلان است.

رییس اداره چای تنکابن گفت که در پنج سال گذشته تولید برگ سبز چای به واسطه پرداخت به‌ موقع بهای برگ سبز توسط دولت روند افزایشی داشته است.

بر اساس آمار های موجود ، در سال ۹۷ صادرات چای ۱۶ هزار و ۳۲۶ تن بوده که یازده و چهاردهم (۱۱.۴) درصد رشد نسبت به سال ۹۶ داشته است.

برداشت برگ سبز چای هر ساله در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه صورت می گیرد که چین بهاره از اوایل اردیبهشت ماه، تابستانه از نیمه دوم خردادماه و چین پائیزه هم در ماه های شهریور و مهر انجام می شود.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تنکابن برداشت محصول چای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

امتداد - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ – در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.
دکتر اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ  ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • تخصیص ۷ همتی به دارویار برای ماه فروردین
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳